قهرمانی پرسپولیس در گرو ثبات خورشیدی

مصاف تیم‌های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم در هفته سی ام لیگ برتر ایران، با سوت اشکان خورشیدی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم در حالی در هفته سی ام لیگ برتر کشور روز پنج شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار خواهد شد.

قهرمانی پرسپولیس در گرو ثبات خورشیدی

اشکان خورشیدی در این فصل از لیگ برتر بازی‌های حساسی، چون مصاف تراکتورسازی تبریز- پرسپولیس تهران را سوت زده و بعد از آن بازی حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر یعنی دربی پایتخت را بر عهده داشته است.

اشکان خورشیدی در دربی قضاوت قابل قبولی داشت و این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید. پیش از این خورشیدی برای پرسپولیسی‌ها در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان قضاوت کرده بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. در این بازی نیز صحنه مشکوکی رخ نداد و همین اتفاق باعث شد تا همانند دربی پایتخت، قضاوت خوبی داشته باشد.

اما در این فصل، اشکان خورشیدی در بازی جام حذفی ایران باز هم برای سرخ‌ها مقابل پدیده شهرخودرو قضاوت کرد که در این بازی پرسپولیسی‌ها در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر یک از سد شاگردان گل محمدی گذشتند و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کردند.

حالا چشم بازیکنان، کادرفنی و طرفداران پرسپولیس به سوت اشکان خورشیدی دوخته شده تا مانند ۲ فصل گذشته بتوانند قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن بگیرند. بی شک اشتباهات داوری بخشی از فوتبال محسوب می‌شود، اما قضاوت‌های با ثبات خورشیدی نشان داده که درصد کمی از این اشتباهات در سرنوشت بازی‌های این فصل از لیگ برتر تاثیر گذاشته است.

پرسپولیسی‌ها اگر اشتباهات داوری در بازی دخیل نشود و در خانه حریف مقابل پارس جنوبی موفق به کسب امتیاز شوند هت تریک قهرمانی خود را در لیگ برتر کشور جشن می‌گیرند.


بیشتر بخوانید:

طارمی به پرسپولیس نزدیک شد

طلسم ۳۴ هزار ثانیه‌ای علی علیپور شکست

آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟


انتهای پیام/

خورشیدی داور دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
خب حالا منتظر باشین ششتقلالیا بیان کامنت بدن که این داور پرسپولیسیه.خودشون حالشون به هم نمیخوره اینقد ازین حرفا میزنن؟کل دنیا به نظر ششتقلالیا پرسپولیسی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
چهاردانگه
۰۹:۰۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
استاد ایشون اشکان خورشیدی پاجی اهل روستای پاجا منطقه چهاردانگه ساری میباشد و بنده منزل ایشان کارگری کردم کل اتاق ایشون عکس بازیکنان پرسپولیس چسبونده نمیدونی الکی ..... نزن
آخرین اخبار