لزوم استفاده بهینه از منابع اقتصادی در خراسان رضوی

دبیر نهاد مردمی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: رسالت معین‌های اقتصادی؛ بسترسازی برای استفاده بهینه از منابع اقتصادی در استان است.

استفاده بهینه از منابع گام  مهم فعالان اقتصادی استان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: یکی از چالش‌هایی که در حال حاضر استان ما با آن روبه روست، خروج قریب به ۴۵ درصد منابع از این خطه می‌باشد که از این منظر، یکی از رسالت‌های مهم فعالان اقتصادی فراهم آوردن بستری برای استفاده بهینه از منابع و نظارت بر این حوزه است.

وی تصریح کرد: مسئولیت این نهاد، حمایت از معین‌های اقتصادی، شناسایی مشکلات پیش روی آن‌ها و تلاش برای رفع موانع است.

دبیر نهاد مردمی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: مقرر است تا علاوه بر جلسات ماهیانه، به صورت هفتگی نیز با معین‌های مناطق دوازده‌گانه استان جلساتی داشته باشیم.

لبافی افزود:  ما در کشور با بروکراسی شدیدی مواجه هستیم که نمی‌توان به سادگی آن را سامان داد همچنین قوانین و مقرراتی وجود دارد که مخل کسب و کار و توسعه هستند؛ لذا لازمه کار این است که ما در قالب الگویی که به عنوان مثلث اقتصادی و فرهنگی توسط استاندار مطرح شد، از این مسائل عبور کنیم.
 
 
انتهای پیام//ف.غ
 
 
 
 

بروکراسی اداری ،مخل کسب و کار و توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.