اختتامیه پویش کتابخوانی دبیرستان های اراک

آیین اختتامیه پویش کتابخوانی دبیرستان های اراک برگزار می شود.

اختتامیه پویش کتابخوانی دبیرستان های اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ اختتامیه چهارمین پویش کتابخوانی تعدادی از دبیرستان‌های اراک که به همت تعدادی از معلمان دغدغه‌مند انجام گرفته توسط موسسه مردم نهاد فرهنگیان احیاگر طریق ولایت آفتاب (فطوا) و بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

در این همایش جوایز متعددی به دانش آموزان شرکت کننده در پویش و حاضران در اختتامیه اهدا خواهد شد.

 از برنامه‌های جنبی این همایش نذر کتاب است که توسط دانش آموزان اهدا و به دانش آموزان نیازمند به کتاب ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است در این پویش بیش از چهار هزار کتاب توسط دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در تعدادی از دبیرستان‌های اراک خوانده شده است.

اختتامیه چهارمین پویش کتابخوانی  دبیرستان های اراک در پنج شنبه ساعت ۱۷ الی  ۱۹و درخیابان امام خمینی (ره)، خیابان ملت. انتهای خیابان، سالن آمفی تئاترکانون سپاه ناحیه اراک برگزار خواهد شد.

نذر کتاب که در تداوم فرهنگ مذهبی نذر و فرهنگ اهدای کتاب در ایران شکل گرفته است، برای نخستین‌بار توسط انتشارات هزاره ققنوس در ماه محرم و با هدف ادای دین به فرهنگ عظیم عاشورا به اجرا درآمده و پس از گذشت ۵ سال همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. این انتشارات در نوبت اول، با رویکردی معنوی به توزیع نذری در قالبی فرهنگی به عنوان غذایی برای روح پرداخت و کتاب‌هایی با موضوع عاشورا در میان عزاداران حسینی و علاقه‌مندان به ادبیات عاشورا توزیع کرد و این رویداد آغازی برای ترویج نذر کتاب در جامعه بود.

انتهای پیام / الف

پویش کتابخوانی دبیرستان های اراک خاتمه یافت.

 

برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.