ساخت ۵۰ واحد منزل مسکونی برای مردم سیل زده

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: حدود ۵۰ واحد مسکونی در مازندران در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه حدود ۸۰۰ خانوار مددجو در سیل اخیر دچار خسارت شدند و حدود ۸۰  خانه تخریب شد، گفت: بیش از ۵۰ واحد مسکونی در حال  ساخت است.

وی افزود: این واحد‌های مسکونی با کمک بلاعوض کمیته امداد، همکاری بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، آورده مددجو، خیران و مراکز نیکوکاری ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال این واحد‌های مسکونی را تکمیل و به مددجویان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه  یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت است، افزود:  ۴۵۰۰ خانوار  مددجو در مازندران  مستاجر هستند که برای ساخت مسکن برای این افراد  مشکل زمین وجود دارد.  

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: خیران می‌توانند در قالب اهدای زمین، تامین مصالح، یا  از طریق تلفن همراه با شماره گیری  #۰۰۲۹*۷۴۱* و با شماره شناسه ۳۳۳۶۳ در ساختن خانه‌های ایتام و سرعت بخشیدن به روند ساخت مسکن  مشارکت کنند.

وی افزود: ۳۵۰ واحد مسکن مددجویی در سیل اخیر نیاز به تعمیر داشت که با کمک  مردم، گروه جهادی و خیران  تعمیرات بیشتر این واحد‌ها انجام شده است.

نوروزی با تقدیر از مشارکت وهمراهی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، تلویزیون، موکت به تعدادی از مددجویان آسیب دیده در سیل اخیر تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: به ۴۵۰۰ مددجوی تحت حمایت تسهیلات اشتغال به مددجویان پارسال پرداخت شده است.

وی به ارائه خدمات به ۸۵۰۰ دانش آموز وهزار دانشجوی تحت حمایت اشاره کرد و افزود: به این افراد خدماتی مانند مشاوره تحصیلی، کمک هزینه تحصیلی ارائه می‌شود.

نوروزی گفت: همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران امسال از بیمه سلامت بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ م

ادامه ساخت ۵۰ واحد مسکونی در مازندران

برچسب ها: کمیته امداد ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.