مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور:

۱۰ هزار واحد مسکونی خیرساز در حال ساخت است

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: به همت خیران تاکنون ۲۰ هزار خانه برای نیازمندان کشور ساخته شده و ۱۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کیومرث سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور در نشست انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر گفت: این انجمن تاکنون برای اجرای تفاهم‌نامه مشترک با بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و وزارت راه و شهرسازی هشت هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر ساخته است.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه دو هزار واحد مسکونی دیگر در دست ساخت است که سعی بر این است در کمترین زمان ممکن تحویل شود.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور، برضرورت اجرای طرح‌های مشارکتی به ویژه در حوزه مسکن به عنوان مهمترین نیاز خانواده‌های نیازمند تاکید کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت مسکن، اجرای طرح‌های مشارکتی دولت و خیران می‌تواند بهترین راهکار برای تامین مسکن نیازمندان باشد و در این زمینه انجمن خیرین مسکن ساز آمادگی سازماندهی خیران و کمک‌های آن‌ها را دارد.

وی بیان کرد: در زمان حاضر انجمن خیرین مسکن ساز با هزار و ۵۰۰ نفر عضو هیئت مدیره در مراکز همه استان‌ها و ۱۲۰ شهرستان کشور فعال است و برای تامین مسکن خانواده‌های محروم برنامه ریزی دارد.

استاندار بوشهر نیز گفت: تامین مسکن و درمان، از جمله نیاز‌های مهم جامعه به شمار می‌رود که در دولت تدبیر و امید در قالب طرح تحول سلامت و طرح‌های مختلف برای تامین مسکن عملیاتی شده است.

عبدالکریم گراوند افزود: تلاش می‌شود با تامین مسکن نیازمندان ،آرامش به این قشر هدیه شود.

وی ادامه داد: ساخت ۸۵۰ واحد مسکونی در استان بوشهر، بیانگر سهم قابل توجه این استان در واحد‌های مسکونی خیرساز کشور است.

 

انتهای پیام/ک

ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی خیرساز برای نیازمندان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.