ثبت نام ۷۶ نفر برای انتخابات نظام پرستاری

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۷۶ داوطلب عضویت در هیات مدیره نظام پرستاری فعال در محدوده فعالیت این دانشکده در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان ثبت نام کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکراله سلمان‌زاده سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان چهارشنبه گفت: ۲۹ نفر در آبادان، ۲۱ نفر در خرمشهر و ۲۶ نفر در شادگان برای حضور در انتخابات پنجمین دوره هیات مدیره نظام پرستاری داوطلب شدند.

وی تعداد پرستاران عضو نظام پرستار در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را یکهزار و ۲۲۷ نفر اعلام کرد و ادامه داد:این افراد در بخش پرستاری، کاردانی اتاق عمل و بهیاری مشغول به خدمت هستند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: دانشکده علوم پزشکی آبادان سه هیات مدیره نظام پرستاری مستقل دارد که بعد از تشکیل هیات‎های اجرایی و نظارت این شهرستان‌ها، تبلیغات برای ثبت‌نام داوطلبان از دهم اردیبهشت آغاز شد.

سلمان زاده گفت: ثبت‌نام داوطلبان نامزد در این انتخابات ۲۴ اردیبهشت انجام شد و از امروز استعلام به منظور تایید صلاحیت ایشان آغاز می‌شود.

وی افزود: تبلیغات نامزد‌ها از ۱۱ تیر تا ۱۹ تیر انجام می‌شود و انتخابات پنجمین دوره نظام پرستاری در روز ۲۱ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ د

انتخابات نظام پرستاری  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.