یکسان نبودن دریافت خدمات میان دفاتر پیشخوان دولت

فرماندار استهبان گفت: در بخش دریافت خدمات وضعیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت متوازن نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان بیان کرد: دریافت خدمات در میان همه دفاتر پیشخوان خدمات دولت یکسان و متوازن نبوده و ممکن است یک دفتر در مرکز شهرستان به ارائه چندین خدمات را ارائه دهد که نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی تصریح کرد: فلسفه اصلی ایجاد دفاتر پیشخوان دولت ایجاد رضایت شهروندان در زمینه دریافت خدمات سریع و ایمن و از سوی دیگر ایجاد اشتغال بوده است، که واگذاری بخشی از خدمات دولتی به بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولت ضرورت دارد.

کمالی سروستانی نقش این دفاتر را در تسهیل روند ارائه خدمات به مردم مثبت و سازنده ارزیابی کرد و افزود: به کارگیری دولت الکترونیک و سامانه‌های هوشمند در دستگاه‌های اداری به واسطه از بین بردن ارتباط مستقیم گیرنده خدمت با ارائه کننده آن، زمینه بسیاری از فساد‌هایی را که می‌تواند در مواجهه افراد با یکدیگر بروز کند را از بین ببرد که توسعه و تقویت این دفاتر باعث کاهش هزینه‌های دولت و مردم از طریق آسان سازی کار‌ها انجام می‌شود.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ت

دریافت خدمات در دفاتر پیشخوان دولت متوازن نیست

برچسب ها: فرماندار ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار