رئیس شورای استان آذربایجان شرقی:

هفته فرهنگی تبریز در هامبورگ برگزار می‌شود

رئیس شورای استان آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذار خارجی گفت: هفته فرهنگی تبریز در هامبورگ با هدف جذب سرمایه گذار برگزار می‌شود.

هفته فرهنگی تبریز در هامبورگ برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،غلامحسین مسعودی ریحان رئیس شورای استان آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز با بیان اینکه سرمایه گذاری یکی از ضرورت‌های توسعه استان است، گفت: برای همین منظور هفته فرهنگی تبریز در هامبورگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در تمامی حوزه‌ها از جمله حاشیه نشینی، سلامت و محیط زیست ضروری است، ابراز داشت: باید تمامی سازمان‌های مرتبط و برندهای استان در این رویداد دخیل باشند.

وی ادامه داد: کمیته‌های پیشنهادی این کمیسیون برای هفته فرهنگی شامل کمیته‌های اجرایی، گردشگری، بین المللی و ایرانی‌های مقیم آلمان، علمی، فرهنگی و هنری و کمیته مبادلات مالی و سرمایه گذاری است.

نایب رئیس شورای شهر تبریز نیز در این جلسه گفت: باید پتانسیل‌های تبریز شناسایی و فرصت‌های سرمایه گذاری در پکیج‌های کامل آماده و تمامی مجوزهای آن کامل باشد تا در زمان اجرای طرح توسط سرمایه گذار تجربه‌های تلخ گذشته تکرار نشود.

سونیا اندیش ابراز داشت: نحوه برگزاری این رویداد بسیار مهم است و می‌توان در این زمینه از مشاوران بین المللی استفاده شود تا تصویری که از ایران و آذربایجان ارائه می‌شود آبرومند باشد تا دل زدگی ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه از جمله پتانسیل‌های موفق تبریز فرش دست بافت است، اظهار داشت: فرش تبریز ثبت جهانی است یا خشکبار آذربایجان که در شرایط کنونی حتی به آمریکا صادر می‌شود و می‌توان از برند چرم تبریز نیز استفاده کرد.

 انتهای پیام / ا 

ضرورت جذب سرمایه گذار خارجی در استان  آذر بایجان شرقی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.