شرایط دریای عمان همچنان برای صیادان نا مساعد است

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: شرایط دریای عمان امروز و فردا برای تمامی امور صیادی بویژه برای شناور‌های کلاس قایق، نامساعد است.

شرایط دریای عمان همچنان برای صیادان نا مساعد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمدرضا سالاری فنودی رئیس اداره هواشناسی چابهار اظهار داشت:شرایط دریای عمان امروز و فردا برای تمامی امور صیادی بویژه برای شناور‌های کلاس قایق، نامساعد است.

فنودی افزود:در این مدت آسمان دریای عمان صاف تا نیمه ابریست و با وزش باد و غبار صبحگاهی روبرو است.

وی با بیان اینکه تا روز جمعه دریای عمان مواج خواهد بود، ادامه داد: تشکل‌های صیادی و سایر فعلان دریایی امروز و فردا ضمن هشدار به صیادان نسبت به مواج بودن دریا و الزام به احتیاط بیشتر، باید تمهیدات لازم برای فعالیت‌های صیادی بویژه در بخش‌های شرقی دریای عمان را مدنظر داشته باشند.

رئیس اداره هواشناسی چابهار خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط مواج بودن شرق دریای عمان، توصیه می‌شود تردد شناور‌های صیادی صنعتی و برودتی در عرض‌های پایین با احتیاط و هماهنگی با مراکز اطلاع رسان همراه باشد.

وی به فعالیت شناور‌های تجاری اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت جوی و دریایی، مسیر حرکتی شناور‌های تجاری به سمت تمامی بنادر امارات (دبی) و دیگر بنادر خلیج فارس، بنادر عمان (مسقط) مساعد است.

سالاری فنودی اظهار داشت: همچنین توصیه می‌شود حرکت شناور‌ها به سمت بنادر پاکستان (کراچی) و هندوستان (بمبئی) با احتیاط همراه باشد.

وی افزود: با توجه به احتمال بارش خفیف در سواحل، توصیه می‌شود انجام عملیات تخلیه و بارگیری در اسکله‌ها با هماهنگی مسئول اسکله و احتیاط انجام شود.

انتهای پیام/ع

دریای عمان مواج است 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار