تارتار: دوست دارم مقابل پرسپولیس به پیروزی دست یابیم، اما آن‌ها قهرمان شوند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: دوست دارم پرسپولیس را شکست دهیم و آرزو می‌کنم که آن‌ها قهرمان لیگ برتر شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: در این بازی نیز مثل ۲۹ بازی گذشته با تمام وجودمان تلاش خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که نتیجه خوبی را به دست آوریم. بازی کردن با بهترین تیم چند سال گذشته لیگ، کار آسانی نیست، پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و از طرفی بازیکنان ما با روحیه خوبی تمرین کرده اند. در طول هفته انگیزه بالایی داشته اند و من تصور می‌کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم و امیدوارم هر ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

پارس جنوبی نهالی بود که خودمان کاشتیم

او در خصوص اینکه آینده تیم پارس جنوبی را در فصل‌های آتی چگونه تصور می‌کند گفت: من سال گذشته هشدار‌هایی دادم، اما مردم فکر کردند که بهانه جویی میکنم، اما روند نزولی ما از سال گذشته آغاز شد. با شروع مشکلات مالی تعدادی از بازیکنان با کیفیت مان را از دست دادیم. امسال به هر شکلی بود در نیم فصل اول امتیازات لازم را جمع آوری کردیم، اما در نیم فصل دومِ امسال، دوباره مشکلات شروع شد و کار به اعتصاب کشید.

وی افزود: تجربه نشان داده تیمی که از سوی مسئولان حمایت نمی‌شود محکوم به نابودی است. من از اصحاب رسانه می‌خواهم که به موضوع و مشکلات تیم ما رسیدگی کنند. شاید بعد از بازی دیگر در تیم نباشم، اما پارس جنوبی نهالی بود که خودمان کاشتیم و حالا قد کشیده و دوست ندارم از این تیم جدا شوم.

بعد از بازی پاسخی درباره فشار‌هایی که به ما وارد شد می‌دهم

او در خصوص فشاری که از هواداران برخی دیگر تیم‌ها به پارس جنوبی برای بردن پرسپولیس وارد می‌شود تاکید کرد: چون فردا (پنج شنبه) بازی داریم صحبتی نمی‌کنم و فقط امیدوارم تا نتیجه به نفع ما باشد و من بعدا درباره این موضوع صحبت کنم چرا که پرسپولیس در تمام طول فصل فقط متحمل یک شکست شده است. اما ما نیز می‌توانیم این تیم پرهوادار را با برد پشت سر بگذاریم.

هم دوست دارم پرسپولیس را ببریم هم دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود

تارتار در خصوص پیشبینی خودش از این بازی گفت: ما شانس قهرمانی نداریم، اما دوست دارم هم پرسپولیس را ببریم هم پرسپولیس قهرمان شود.

در حال حاضر بازیکن بومی مناسبی برای پیوستن به پارس وجود ندارد

وی درباره اضافه کردن سرمایه انسانیِ بومی به تیمش خاطرنشان کرد: من در شهر‌های دیگری نیز کار کردم مثل تبریز و رشت. جهانبخش را اولین بار من در لیگ برتر بازی دادم و خیلی از بازیکنان دیگر را هم به لیگ معرفی کردم، اما این شرایط در جم مهیا نبود. به عنوان مثال بازیکنی مثل علی دشتی با ما قرارداد داشت، اما به سایپا ملحق شد. من خیلی در جم جست وجو کردم و شاید ۱۰ سال دیگر بازیکن خوبی در این شهر پیدا شود، اما در حال حاضر چنین چیزی در جم نمی‌بینم.

درباره قهرمانی پرسپولیسی نظری نمی‌دهم

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی احتمالی پرسپولیس هم بیان داشت: نمی‌توانم نظری بدهم. مهم این است که فردا بازی را ببریم و تمام تلاش مان را نیز برای بردن پرسپولیس انجام می‌دهیم. همه‌ی این سال‌ها چه به عنوان بازیکن چه به به عنوان مربی با تمام وجودم بازی کرده ام.

موضوع ویلموتس را دنبال نکرده ام

تارتار در خصوص انتخاب شدن ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: من رزومه او را دنبال نکرده ام. چرا که آن قدر نگران بازی با پرسپولیس بودم که بحث ویلموتس را دنبال نکردم. امیداورم که او موفق باشد چرا که انتظارات از تیم ملی بالاست.

دوست ندارم از جم جدا شوم

وی در پایان درباره ماندن در جم نیز خاطرنشان کرد: مردم این شهر را دوست دارم و علاقه‌ای به جدا شدن از جم ندارم.


بیشتر بخوانید:

عذرخواهی لیدر تیم فوتبال پارس جنوبی از هواداران پرسپولیس

رئیس هیئت فوتبال جم: فقط ۱۰ درصد از جایگاه ورزشگاه تختی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد

افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت بلیت بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در جم


انتخای پیام/

صحبت های تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار