وجود ۱۷ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در خوزستان/ صدور دستورالعمل جدید برای این واحد‌ها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از صدور دستورالعمل جدید برای واحد‌های مسکن مهر فاقد متقاضی در استان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر روز چهارشنبه در حاشیه شورای مسکن استان خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: وزارت راه و شهرسازی پایان سال جاری را به عنوان افق این طرح در کشور تعیین کرده است.

وی افزود: بر همین اساس باید تا پایان امسال همه واحد‌های مسکن مهر در کشور تکمیل، افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شوند.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه برای واحد‌های فاقد متقاضی برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است، تصریح کرد: به زودی دستورالعمل جدیدی برای تعیین تکلیف این بخش از واحد‌های مسکن مهر به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه‌های مسکن مهر در سراسر کشور مورد تایید دولت است، اذعان داشت: همکاری دستگاه‌های مربوطه در این راستا می‌تواند به افزایش سرعت تکمیل این واحد‌ها کمک کند.

وی با اشاره به اینکه همچنان تعدادی از این واحد‌ها در سطح استان‌ها فاقد متقاضی هستند، بیان داشت: برای متقاضی دار کردن این خانه‌ها برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته که به زودی دستورالعمل آن به استان‌ها برای اجرا ارسال می‌شود.

۱۷ هزار مسکن مهر در خوزستان فاقد متقاضی هستند

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌ها در خوزستان از سرعت مناسبی برخوردار شده است، اظهار کرد: از مجموع بیش از ۱۰۲ هزار واحد مسکن مهر استان ۶۹ هزار واحد افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

به گفته وی از مجموع ۱۰۲ واحد مسکن مهر در استان ۷۷ هزار خانه آن در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر است.

احمد اصغری مهرآبادی همچنین به تعداد ۱۶ هزار واحد مسکونی نیمه تمام در سطح استان اشاره کرد و گفت: این واحد‌ها در دست ساخت و تکمیل هستند که بر اساس برنامه زمان بندی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر این نیز تعداد ۱۷ هزار واحد مسکن مهر در سطح خوزستان فاقد متقاضی هستند که با تشکیل کارگروهی در استان و طی هماهنگی که با وزارت راه و شهرسازی می‌شود در آینده برای این خانه‌ها نیز متقاضی جذب خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار