عزیزی: حضور نعمتی قانونی و با نظر اعضای مجمع بود

رئیس هیئت کشتی استان تهران گفت: انتخاب سرپرست فدراسیون، طبق جلسه‌ای که با روسای هیئت‌های کشتی سراسر کشور داشتیم پس از رای گیری صورت گرفته است.

عبدالله عزیزی رئیس هیئت کشتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب اظهار داشت: باتوجه به کاندیدا شدن حمید بنی تمیم روسای هیئت‌های کشتی به عنوان اکثریت اعضای مجمع پس از رای گیری تصمیم گرفتند که سرپرست بیطرفی فدراسیون را تا انتخابات هدایت‌کند.

عزیزی تصریح کرد: در جلسه مورخ هشتم اردیبهشت ماه اکثریت اعضای مجمع حضور داشتند و طی نامه‌ای از وزارت ورزش درخواست شد فردی بی طرف به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی معرفی شود و در همین نامه تاکید داشتیم وزارت ورزش شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی برای بعد از ماه مبارک رمضان مهیا سازد.

وی افزود: درخواست اکثریت هیئت‌ها از وزارت ورزش برگزاری هر چه سریع تر مجمع در همان مهلت مقرر در نظر گرفته شده است تا بحث‌های حاشیه‌ای و ورود اتحادیه جهانی کشتی به موضوع پایان یابد.

عزیزی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من بهروز نعمتی سرپرست جدید فدراسیون کشتی در این مدت مدیریت خوبی داشته و با جدیت و تلاش امور کشتی را پیش می‌برد.


بیشتر بخوانید:

کمیته ملی المپیک حمایت نکرد مسابقات ساحلی جهان از دست رفت/نعمتی دغدغه کشتی ندارد

اعلام قوانین جدید داوری کشتی توسط اتحادیه جهانی

میزبان رقابت‌های کشتی قاره آسیا در رده‌های سنی پایه اعلام شد


انتهای پیام/

صحبت های رئیس هیئت کشتی استان تهران درباره انتخابات فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار