فینال جام حذفی ایتالیا؛

لاتزیو ۲ - ۰ آتلانتا / شکست غول کش در گام آخر

تیم فوتبال لاتزیو موفق شد با شکست آتلانتا به قهرمانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا برسد.

لاتزیو ۲ - ۰ آتلانتا / شکست غول کش در گام آخربه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم‌های فوتبال لاتزیو و آتلانتا امشب از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در فینال شصت و ششمین دوره رقابت‌های جام حذفی ایتالیا معروف به کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم فوتبال لاتزیو موفق شد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد.  

آتلانتا که برای رسیدن به بازی نهایی تیم‌های فوتبال کالیاری، فیورنتینا و یوونتوس قهرمانی ۳ دوره پیاپی پیشین و پر افتخار‌ترین تیم این جام را شکست داده بود نتوانست از سد لاتزیو در ورزشگاه المپیک رم بگذرد و ۲ بار شاهد باز شدن دروازه اش بود.  

ساویچ و کورنا به ترتیب در دقایق ۸۲ و ۹۰ دروازه آتلانتا را باز کردند تا آبی‌های شهر رم برای هفتمین مرتبه در تاریخ خود به قهرمانی در این رقابت‌ها برسند.  

پیش از این آتلانتا توانسته بود برای رسیدن به فینال تیم هایی، چون میلان و اینتر را شکست دهد. بدین ترتیب آتلانتا نتوانست پس از ۶ دهه به دومین قهرمانی اش در این رقابت‌ها برسد.  

تیم فوتبال لاتزیو حالا با این قهرمانی پس از تیم‌های یوونتوس و رم که هر کدام ۱۳ و ۹ مرتبه به عنوان قهرمانی جام حذفی ایتالیا رسیده اند به سومین تیم پر افتخار تاریخ کوپا ایتالیا تبدیل شد.  


بیشتر بخوانید:

آتلانتا - لاتزیو/ تقابل شگفتی سازان در رُم

مصاف حساس یوونتوس و تورینو در دربی دلاموله / جدال اورتون و برنلی در لیگ جزیره

آتالانتا حریف لاتزیو در فینال شد


انتهای پیام/ 

قهرمان جام حذفی ایتالیا مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار