دستگیری سارقان میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل خبر داد و گفت: سارقان بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اموال از منازل شهروندان سرقت کرده بودند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعید سلیمیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در جنوب شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای منزل شدند و با طرح ریزی در یک عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان در بازجوئی‌های پلیس به چندین فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه اموال کشف شده به مالکان بازگردانده می‌شود به همشهریان توصیه کرد: از وسایل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنید، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد، از درب‌های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید و در صورت مشاهده افراد یا خودرو‌های مشکوک که بصورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می‌کنند با پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهید.


انتهای پیام/م

 

دستگیری سارقان منزل در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۲۲:۵۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
قفل ضد دیلم روی هر دری باشه، هیچ دزدی با هیچ روشی از اون در نمیتونه عبور کنه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره ها، بالکن، نورگیر و پاسیو نصب باشه، خونه میشه عین دژ و هیچ دزدی نمیتونه وارد بشه. درست مثل اینکه برای خونه درو پنجره نذاشتید و هر شش طرف دیواره