بی اعتنایی بازیکنان استقلال به اولتیماتوم آقای مدیر

اولتیماتوم یکی از مدیران باشگاه استقلال برای بازگرداندن بازیکنان به اردو ثمری نداشت صبح امروز هم خبری از آنها در اردوی پیش بازی نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال در حالی در اردوی پیش از بازی با سپید رود رشت به دلیل بد قولی مدیران باشگاه در عدم پرداخت طلب‌های خود حاضر نشدند که در این میان اولتیماتوم یک مدیر آبی پوش هم بی پاسخ ماند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال که با حضور در اردوی آبی‌ها به بازیکنان اولتیماتوم داده بود تا ساعت ۲۴ شب گذشته خود را به اردو برسانند در نهایت دست خالی اردو را ترک کرد.

بازیکنان استقلال که با حضور این مدیر در اردو خیالشان از بابت نبود چک‌ها راحت شده بود به حرف این مدیر عمل نکردند و بدون توجه در منازل خود ماندگار شدند.

این مدیر استقلالی با اعلام لیست از بازیکنان درخواست کرده بود که به اردو بیایند تا وی نیز پذیرای آن‌ها باشد که البته این دعوت سر انجام خوشایندی برای این مدیر نداشت.

بازیکنان استقلال تا صبح امروز هم خود را به اردو نرسانند و قرار است استقلالی‌ها تا ساعاتی دیگر هم به مصاف تیم سپید رود بروند.


بیشتر بخوانید:

واکنش شفر به برخی از شایعات

اعتصاب استقلالی‌ها ادامه دارد

آیا مجیدی لیست تمدید بازیکنان را به مدیران استقلال تحویل داده است؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.