توزیع ۱۴۷ هزار سبد کالا میان مددجویان در رمضان

مدیر کل امداد فارس از توزیع ۱۴۷ هزار سبد معیشتی رمضان در میان خانوار‌های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسمی با عنوان "افطار اولی ها" برای ۲۰۰ نفر از دختران ۹ ساله تحت پوشش کمیته امداد فارس و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان، در استان برگزار شد.

محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس در این مراسم هدف از برگزاری این جشن را آشنایی کودکان با آموزه‌ها و معارف دینی بیان کرد و گفت: تلاش کردیم کودکان از طریق بسته‌های فرهنگی و جوایزی که به این روزه داران ۹ ساله اهدا می‌شود، با زبانی کودکانه هر چه بهتر و بیشتر با مطالب دین، نماز و روزه داری آشنا شوند.

وی با اعلام اینکه تمام هزینه‌های این مراسم توسط خیران پرداخت شده است، افزود: مقررشده است که جشن افطار اولی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار شود.

بذرافشان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، زمینه تقرب الهی و سلامت اجتماعی، روانی و جسمی را برای انسان‌ها فراهم می‌کند، اظهار کرد: این ماه فرصت مناسبی است تا انسان به جایگاه والای روحی و جسمی دست یابد.

وی یکی از پر اهمیت‌ترین اعمال ماه پر فضیلت رمضان را، اطعام و افطار به نیازمندان روزه دار برشمرد و گفت: اگر انسان‌ها از میزان ثواب کمک به مستمندان نزد خداوند در این ماه مبارک با خبر بودند؛ قطعا تمام تلاش خود را برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمند انجام می‌دادند.

بذرافشان یادآور شد: در راستای کمک به نیازمندان تحت حمایت این نهاد، ۱۴۷ هزار خانوار از سبد معیشتی رمضان به ارزش ۲۱ میلیارد تومان بهره‌مند شدند. این سبد معیشتی به صورت نقدی به حساب سرپرست هر خانوار واریز شده است.

مدیر کل امداد فارس همچنین از توزیع ۳۲ هزار سبد کالا در میان مددجویان استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها با مشارکت خیران تهیه و میان ۳۲ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت توزیع شده است.

وی از مردم نوع دوست و نیک اندیش استان خواست تا این نهاد را در رسالت خطیر محرومیت زدایی یاری کنند.
انتهای پیام/م

توزیع ۱۴۷ هزار سبد معیشتی رمضان میان خانوار‌های تحت حمایت این نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار