پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از پلمب ۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان شازندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد عقیل سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان با توجه به اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌های نوع فعالیت واحد‌های صنفی اغذیه فروشی در ماه مبارک رمضان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان با همکاری اتحادیه‌های صنفی، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در این طرح از تعداد ۸۰ واحد‌های صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد که با هماهنگی مرجع قضائی به تعداد ۲۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موازین شرعی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تذکر و به تعداد ۱۶ واحد اخطاریه داده شد.

سرهنگ سلگی ادامه داد: در اجرای این طرح همچنین، یک واحد صنفی کافی شاپ و یک واحد صنفی عرضه دخانیات متخلف نیز با دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان شازند در پایان با اعلام تداوم و تشدید این‌گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

یک واحد صنفی کافی شاپ و یک واحد صنفی عرضه دخانیات متخلف در شازند پلمب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.