تفاهم نامه همکاری بین هیئت اسکیت کرمان و گروه ورزشی نسل آرین

تفاهم نامه همکاری بین هیئت اسکیت استان کرمان و گروه ورزشی نسل آرین در ۶ ماده به منظور ارائه‌ی آموزش‌های تخصصی مربیان و ایجاد تغییراتی شگرف در این حوزه، به مدت یک سال منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نشستی که با حضور اعضای هیئت اسکیت استان و گروه ورزشی نسل آرین در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، طرفین به اعلام برنامه‌ها و رسالت وجودی خود در انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه آموزش پرداختند.

امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در این نشست با اشاره به نیاز مبرم جامعه ورزشکاران به استفاده از شیوه‌های تمرینی جدید که منجر به ارتقای سطح دانش و عملکرد آن‌ها می‌شود، به اهمیت امر آموزش پرداخت و ابراز امیدواری کرد: با انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش بین هیئت اسکیت استان و گروه ورزشی نسل آرین، شاهد فصلی جدید در عرصه آموزش این هیئت خواهیم بود.


علی ایرانمنش، مدیر گروه ورزشی نسل آرین هم ضمن تشکر از رئیس و اعضای هیئت اسکیت استان، به منظور همکاری متقابل تصریح کرد: این گروه با استفاده از نیاز سنجی‌های مدنظر و استفاده از دانش علمی و به روز مدرسین، در تلاش است تا با برگزاری کارگاه‌ها و سمینار‌های علمی مقدمات ایجاد تغییراتی شگرف را در مربیان استان حاصل کند.

در پایان این نشست مشترک، تفاهم نامه‌ی همکاری بین هیئت اسکیت استان کرمان و گروه ورزشی نسل آرین در ۶ ماده و ۲ نسخه برای مدت یک سال تنظیم شد که به امضای طرفین رسید و مقرر شد در صورت توافق برای سال‌های آتی هم قابل تمدید باشد.

انتهای پیام/ب

امضای تفاهم نامه همکاری بین گروه ورزشی نسل آرین و هیئت اسکیت کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار