اتمام طرح کریدور شمال – جنوب نیازمند هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کردستان از پیشرفت ۶۰ درصدی طرح کریدور شمال - جنوب در حوزه این استان خبرداد و گفت: برای اتمام این طرح هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اتمام طرح کریدور شمال – جنوب نیازمند هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رامین محمودی گفت: حدود ۳۲۰ کیلومتر از کریدور شمال - جنوب کشور در این استان واقع شده که تاکنون ۱۴۰ کیلومتر آن با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار احداث و زیر بار ترافیک رفته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این طرح از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، افزود: ۱۳۰ کیلومتر از این طرح در حال احداث بوده و ۵۰ کیلومتر باقی مانده نیز در دست مناقصه و مطالعه است.

محمودی افزود: اتمام این طرح هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تخصیص و تزریق آن از سوی دستگاه‌های اجرایی در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: این طرح که به بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب موسوم است بخشی از کریدور شماره ۱۰ کشور است که سه استان کرمانشاه - کردستان و آذربایجان غربی را به هم متصل می‌کند.

محمودی ادامه داد: این کریدور به علت قرار گیری در مسیر‌های کوهستانی استان کردستان دارای سه کیلومتر تونل است که در حال احداث و تکمیل هستند.

انتهای پیام/م

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح کریدور شمال - جنوب در کردستان

برچسب ها: راهداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.