فراخوانی دو مدل از خودروهای فورد به علت نقص فنی

شرکت خودروسازی فورد دو مدل از خودروهای خود را به علت وجود نقص فنی و خطرناک بودن رانندگی با آن‌ها فراخوانی کرد.

فراخوانی دو مدل از خودروهای فورد به علت نقص فنیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فورد به تازگی با انتشار بیانه‌ای خواستار فراخوانی دو مدل از خودروهای خود شده است. کامیون 2019 Ranger  و خودروهای سواری Fusion تولید شده بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ میلادی مواردی هستند که به علت وجود مشکلات فنی و خطرناک بودن رانندگی با آن‌ها فراخوانی شدند.


بیشتر بخوانید: مدل جدید فورد موستانگ تلفیقی بی‌نظیر از برترین خودروهای فورد +تصاویر


فورد وجود مشکلات در سیستم انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها را علت اصلی این فراخوانی دانسته است ولی هنوز جزییات دقیقی برای آن اعلام نکرده است. اخیرا حوادثی در سراسر آمریکا برای این دو خودرو به وجود آمده است که برخی از کارشناسان خودرو آن را مرتبط با مقص فنی خودروهای فورد دانسته‌اند.

فراخوانی دو مدل از خودروهای فورد به علت نقص فنی

حال فورد هزاران دستگاه از این خودرو‌ها را فراخوانده است تا برای جلوگیری از حوادث بیشتر و حفاظت از جان رانندگان و سایر سرنشینان، خودرو را مورزد بابینی و تعمیر قرار دهد. این فراخوانی شامل ۲۵۹۱۸۹ دستگاه خودرو از ایالات متحده آمریکا، ۱۰۲۸۲ دستگاه از کانادا، ۳۸۶۵ دستگاه از مکزیک است.

فورد هنوز برنامه مشخصی جهت چگونگی تعمیرات و معرفی مراکز معینی را به صاحبان خودروهای 2019 Ranger و Fusion اعلام نکرده است و تنها با انتشار بیانه فراخوانی از رانندگان خواسته است در بازه زمانی معینی به نزدیک‌ترین مرکز مجاز تعمیرات این شرکت نسبت به محل زندگی خود مراجعه کنند.

فراخوانی دو مدل از خودروهای فورد به علت نقص فنی

فراخوانی دو مدل از خودروهای فورد به علت نقص فنی

با وجود تایید نقص در سیستم انتقال نیرو از سوی فورد برخی از رانندگان خودروهای Ranger و Fusion عملکرد ضعیف ترمز پارک را دیگر مشکل این خودروها دانستند. خودرو Ranger به طور عمده در قسمت‌های شمالی آمریکا و کانادا به فروش رسیده است ولی خودرو Fusion  مخصوص ایالت‌های جنوبی آمریکا و کشور مکزیک است.

فراخوانی دو مدل از خودروهای فورد به علت نقص فنی

فراخوانی دو مدل از خودروهای فورد به علت نقص فنی

علی رغم اعلام شرکت فورد مبنی بر خطرناک بودن نقص فنی موجود در خودروهای خود ولی خوشبختانه تاکنون حادثه جانی برای رانندگان این خودروها به وجود نیامده است. فورد تمامی خدمات تعمیراتنی خودروهای خود را تا زمان رفع کامل مشکلات عنوان شده به صورت رایگان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

هزاران دستگاه از خودروهای فورد به علت نقص فنی فراخوانی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار