در واکنش به حملات وحشیانه امروز متجاوزان سعودی به صنعا

تاکید جنبش انصارالله بر گرفتن انتقام خون زنان و کودکان بی‌گناه یمنی/ متجاوزان به زباله‌دان تاریخ فرستاده خواهند شد

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن به حملات وحشیانه امروز متجاوزان سعودی به صنعا واکنش نشان داد.

تاکید جنبش انصارالله بر گرفتن انتقام خون زنان و کودکان بی‌گناه یمنی/ متجاوزان به زباله‌دان تاریخ فرستاده خواهند شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان­ به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، عبدالوهاب المحبشی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد نیرو‌های یمنی در آینده نزدیک انتقام خون زنان و کودکان بی‌گناهی را که در بمباران اخیر دشمن متجاوز سعودی به صنعاء به خاک و خون کشیده شدند، خواهند گرفت.

شبکه المسیره درباره جنایت جدید ائتلاف متجاوز سعودی که به شهادت یا زخمی شدن بیش از ۳۰ شهروند یمنی در یک محله مسکونی در تقاطع خیابان‌های الرباط و الرَّقاص در صنعاء منجر شد، با عبدالوهاب المحبشی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفتگو کرد.

المحبشی گفت: ما به نام اداره حقوقی و قانونی در دفتر سیاسی جنبش انصارالله، این جنایت زشت را با شدیدترین تعابیر ممکن محکوم می‌کنیم. این جنایت که دشمن متجاوز بیش از چهار سال است در حق مردم یمن در همه شهر‌ها و روستا‌ها مرتکب می‌شود، در مقابل دیدگان جامعه بین‌الملل اتفاق می‌افتد و این در حالی است که جامعه بین‌الملل با سکوت خود با ائتلاف متجاوز در ریختن خون مردم بیگناه یمن همراهی و به طور غیرمستقیم آن را تأیید می‌کند. ما در همین حال معتقدیم که این خون‌های پاک این نوید را می‌دهد که این حکومت‌های جنایتکار به یاری خدا به زودی سرنگون خواهند شد هرچند برخی از آن‌ها سرنگون شده‌اند و برخی دیگر رو به نابودی هستند زیرا خون بی‌گناهان و ستمدیدگان بر اساس سنت الهی، دامان ستمکاران را خواهد گرفت و آن‌ها را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

وی ادامه داد: اقدام دشمن متجاوز در ریختن خون‌های پاک بیگناهان در حال نشان دادن تنگنایی است که حکومت‌های مزدور در آن گرفتار آمده‌اند تا آنجا که خون مردم بیگناه را می‌ریزند زیرا از مقابله تن به تن با مبارزان یمنی ناتوان هستند و به همین علت شهروندان را هدف قرار می‌دهند. ما معتقدیم که خون مردم عزیز یمن بسیار گرانبها است و تحمل ریختن آن برای نیرو‌های یمنی و رهبران انقلاب یمن بسیار سخت و دشوار است. این در حالی است که دشمن متجاوز از موفقیت‌های اخیر نیرو‌های مشترک یمنی بهت زده است و دلی پر از کینه و نفرت دارد. ما بشارت می‌دهیم که در آینده نزدیک به یاری خدا، پیروزی‌های مهم و بی‌سابقه دیگری به دست خواهد آمد به گونه‌ای که دشمن متجاوز را وادار خواهد کرد تجاوز خود را متوقف کند.

امروز هواپیماهای متجاوز ائتلاف سعودی چندین منطقه در صنعا،  پایتخت یمن را بمباران کردند. وزارت بهداشت یمن اعلام کرد در حمله وحشیانه امروز جنگنده‌های ائتلاف سعودی-اماراتی به مرکز صنعا ۶ نفر از جمله ۴ کودک کشته و ۴۱ نفر نیز مجروح شده‌اند. در میان مجروحان دو زن روس نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید گراوند
۲۱:۴۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
امارات و سعودی برای ادامه دادن به این بازی ضعیف کشی سخت پشیمون میشن .اونا باید منتظر جواب های سخت و دندان شکن از سویه یمنی ها باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر آل سعود و آل خلیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود خدا بر رزمندگان انصارالله
آخرین اخبار