کشف ۳ کیلوگرم موادمخدر در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۳ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری یک عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع انواع مواد مخدر در شهرستان بابلسر این موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش مسافر و گردشگر، اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر در این شهرستان می‌کرد، شدند.

سرهنگ رضوانی، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رضوانی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/س


کشف موادمخدر در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار