مقام یمنی: متجاوزان پرجمعیت‌ترین منطقه صنعا را هدف قرار دادند/ افزایش شمار قربانیان به ۵۸ کشته و زخمی

سخنگوی وزارت بهداشت یمن با اشاره به افزایش شمار قربانیان حملات به صنعا، گفت منطقه هدف قرار گرفته از پرجمعیت‌ترین مناطق است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ­به نقل از شبکه تلویزیونی المنار‏، یوسف الحاضری، سخنگوی وزارت بهداشت یمن با اشاره به افزایش شمار قربانیان حملات صبح امروز متجاوزان سعودی به محله‌ای مسکونی در تقاطع خیابان‌های الرباط و الرقاص در صنعا، تاکید کرد منطقه هدف قرار گرفته از پرجمعیت‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق پایتخت یمن است.

یوسف الحاضری در ارتباطی تلفنی درباره آخرین آمار قربانیان و آمادگی بیمارستان‌ها برای درمان مجروحان گفت: «این جنایت پلید صبح امروز بین ساعت هشت تا هشت و نیم صبح روی داد، در حالی که همه می‌دانند در این ساعت از روز در ماه مبارک رمضان، اغلب مردم یمن که روزه‌دارند، خواب هستند. اما در این لحظات بود که این جنایت زشت روی داد و تا این لحظه ۵۸ نفر قربانی داشته است که از آنان ۶ تن شهید شدند که ۴ نفر از این شهدا از کودکان بودند. چندین بیمارستان در حال حاضر در حال کمک‌رسانی به مجروحان هستند و به زودی با بدست آوردن آمار نهایی قربانیان، نام و مشخصات کامل این افراد اعلام خواهد شد، اما تا این لحظه در حال یافتن قربانیان زیر آوار‌ها هستیم».

او در ادامه گفت: «البته نباید قربانیان جانبی این جنایت را فراموش کنیم، یعنی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان در حالی که در خانه‌های خود خواب بودند، در پی این جنایت و با شنیدن صدای انفجارها، وحشت زده شده اند. خانه‌های بسیاری آسیب دیده اند. شیشه پنجره‌ها شکسته شده است, زیرا منطقه هدف قرار گرفته، منطقه مسکونی بسیار پرجمعیتی در مرکز صنعاست و همگی این را می‌دانند که این منطقه یکی از شلوغ‌ترین مناطق پایتخت است».

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار