مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی قم اعلام کرد؛

بازدید از موزه‌های قم در ۲۸ اردیبهشت رایگان است

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی قم اعلام کرد:در روز جهانی موزه،بازدید از تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظارت میراث فرهنگی قم رایگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛محمد حسین حیدری فرد،مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  قم با تبریک فرا رسیدن روز جهانی موزه‌،بازدید از موزه‌های استان قم  در این روز را رایگان اعلام کرد.

وی ادامه داد:هدف از این اقدام ترغیب و تشویق مردم به بازدید از موزه‌ها و آشنایی با فرهنگ و تمدن ایران و اسلام به ویژه شهر مقدس قم  است.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  قم عنوان کرد :مجموعه موزه مردم شناسی خانه تاریخی زند، خانه ملاصدرا، تپه تاریخی قلی درویش و  مقابر گنبد سبز تا ساعت ۲۰ روز  ۲۸ اردیبهشت به روی علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان باز است.

حیدری فرد با بیان این که خانه‌ تاریخی زند از سوی  این اداره کل به موزه مردم شناسی تبدیل شده است،گفت: فرهنگ، آداب و رسوم، اعتقادات، نوع پوشش و بینش اجتماعی حاکم بر جامعه قم در اعصار گذشته، مجموعه‌ای از اشیا و لوازم زندگی، ابزار کار، لوازم کشاورزی و صنعتی، پوشاک قم از جمله بخش‌هایی است که در موزه مردم شناسی قم به نمایش گذاشته شده است

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مدیریت موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) بازدید از این موزه نیز در روز ۲۸ اردیبهشت رایگان است.

انتهای پیام/ش

روز جهانی موزه در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.