خلیلی: امیدوارم قهرمان رقابت‌های جام حذفی شویم / خوشحالم که هم به عنوان بازیکن و سرپرست پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شدم

محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم ضمن قهرمانی که در لیگ برتر کشور کسب کردیم در رقابت‌های جام حذفی نیز کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم.

خلیلی: امیدوارم قهرمان رقابت‌های جام حذفی شویم / خوشحالم که هم به عنوان بازیکن و سرپرست پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شدمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس تهران پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر کشور گفت: خوشحالیم که توانستیم در لیگ برتر کشور هت‌تریک قهرمانی خود را جشن بگیریم. از اینکه در این قهرمانی سهیم بودم شادمانم. امیدوارم قهرمانی ها ادامه دار باشد.

او ادامه داد: از هواداران پرسپولیس متشکرم که در بازی‌های مختلف ما را همراهی کردند. بازیکنان ما بخاطر حضور آن‌ها در تمام بازی‌ها دست بوس آنان هستند‌. امیدوارم ضمن قهرمانی که در لیگ برتر کشور کسب کردیم در رقابت‌های جام حذفی هم قهرمان شویم.

خلیلی در مورد عملکرد بازیکنان پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر تاکید کرد: به نظرم تک تک بازیکنان تیم بهترین بودند و از همه بازیکنان می‌خواهم برای بهترین بودن تلاش کنند‌. در کنار همه این‌ها شور و شوق بچه ها در رختکن عالی است. خوشحالم که هم به عنوان بازیکن و سرپرست تیم پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر شده ام‌.

خلیلی در پایان گفت: سخت‌تر از این نیست که سوت پایان بازی را بشنوی و قهرمان شوی این اتفاق باعث می‌شود کاپ را با سختی‌های که داشتیم با حمایت هوادار ها بالای سر می‌بریم.


بیشتر بخوانید:

میناوند: پرسپولیس باید ۴، ۵ هفته زودتر قهرمان می‌شد

یک گل به ارزش یک جام

سید جلال حسینی پرافتخارترین بازیکن ایران شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.