دست نشان: از ذوب آهن انتظار نداشتم با آن ترکیب بازی کند

نادر دست نشان گفت:وقتی آرایش ذوب آهن را بچه‌ها دیدند، دیگر انگیزه شان را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نادر دست نشان در پایان بازی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: بابت نتیجه بازی به تیم استقلال تبریک می‌گویم. در روزی که خسرو حیدری از فوتبال خداحافظی کرد و دوستان خبرنگار از این بازی استقبال کردند البته اگر ما یک روز در کنفرانس خبری حاضر نشویم رفتاری با ما می‌شود که انگار گناه کبیره کرده ایم.

از ذوب آهن انتظار نداشتم

او در خصوص بازی ادامه داد: بازی خوبی بود و در شروع اسیر مسائل روحی روانی شدیم چرا که وقتی آرایش ذوب آهن را بچه‌ها دیدند، دیگر انگیزه شان را از دست دادند و مُردیم تا بتوانیم آن‌ها را به میدان بفرستیم. از تیم بزرگی مثل ذوب آهن انتظار نداشتم امیدوارم که دلیل شان حضور در آسیا باشد و امیدوارم مزد استراحتی که امروز به بازیکنانش داده اند را با قهرمانی در آسیا بگیرند. مردم گیلان این بزرگواری ذوب آهنی‌ها را از یاد نمی‌برند.

نصف بازیکنانم در آزادی تجربه بازی نداشتند

او در خصوص بازی تیمش با استقلال گفت: با بازیکنانی به زمین آمدیم که نصف شان برای اولین بار به استادویم آزادی آمدند. نبودن تجربه اجازه نداد فوتبالی که همیشه بازی کردیم را امروز به نمایش بگذاریم و صحبت خاصی درباره بازی ندارم.

دست نشان: از ذوب آهن انتظار نداشتم با آن ترکیب بازی کند

در مسجد سلیمان لطمه بزرگی خوردیم

او در خصوص روند سپید رود از ابتدای فصل با حضور عزیزی و علی کریمی و سقوطش خاطرنشان کرد: اگر جواب بدهم شاید حواشی با خودش به بار آورد چرا نمی‌پرسید استقلال با وجود تغییر مربی قهرمان نشد؟ شرایط سپید رود نیز مثل استقلال بود. سپیدرود زمانی شکست خورد که امنیت برای داور وجود نداشت آن هم در مسجدسلیمان. در آن بازی برای اعضای تیم ما امنیت وجود نداشت بلندگو‌هایی که در هیچ جا وجود نداشت و حتی چیز‌هایی مثل بمب در آن جا دیده شد.

خودمان را گول می‌زنیم

در بازی خانگی ما ناظر به وجود طبل اعتراض می‌کند و میگوید که باید جمع شود؛ اما در مسجد سلیمان بلندگو با شعار‌های دست جمعی و توهین به مربیان و داور و ناظر بازی اتفاق افتاد. سنگ و بطری نیز پرتاب شد، اما چه کسی بررسی کرد؟ بعد دنبال فرهنگ سازی می‌رویم که خودمان را گول بزنیم.

دست نشان: از ذوب آهن انتظار نداشتم با آن ترکیب بازی کند

بدون امکانات کار سخت می‌شود

همه می‌دانند سپیدرود با دست خالی و بدون امکانات مناسب بود و درود به شرف بازیکنان مان و درود به شرف هواداران مان که تیم مان را حمایت کردند. اما اگر عدالت و امکانات دیده نشوند کار سخت می‌شود.

سپید رود نمی‌میرد

سپید رود نمی‌میرد همانطور که در همه این سال در لیگ ۱ و ۲ و ۳ با هواداران و پیشکسوتانش تلاش کرد و دوباره نیز تلاش می‌کنند و تیم را زنده نگه می‌دارند، اما انصاف و قانون می‌تواند این موضوع را حل کند.

دوست دارم بمانم

وی در پایان در خصوص ماندن یا نماندن در سپیدرود اظهار داشت: من به هوادارن سپیدرود علاقه‌مند هستم و دیدید که با جوانان و امید‌های مان امروز بازی کردیم. آن‌ها آینده خوبی خواهند داشت دوست دارم بمانم به شرطی که با توجه به شرایط لیگ ۱ تیم برای قهرمانی بسته شود. مسئولان باید جواب این سوال را بدهند، اما من دوست دارم در تیم بمانم.


بیشتر بخوانید:

غفوری: اعتصاب بازیکن را نباید با خداحافظی حیدری ارتباط داد

منتظری: بازیکنان استقلال ۴۰ روز است از هم پول قرض می‌گیرند

آمار فوق العاده پرسپولیس و برانکو در لیگ برتر


انتهای پیام/

صحبت های دست نشان در خصوص بازی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار