انصارالله یمن: پاسخ کوبنده به جنایت متجاوزان در صنعا در راه است

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد نیرو‌های مسلح هرگز در مقابل جنایت اخیر سعودی دست بسته باقی نمی‌مانند و پاسخ کوبنده در راه است.

انصارالله یمن: پاسخ کوبنده به جنایت متجاوزان در صنعا در راه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با محکوم کردن حمله اخیر متجاوزان ائتلاف سعودی به صنعا و کشتار غیرنظامیان تأکید کرد نیرو‌های مسلح یمن هرگز در مقابل این جنایت‌ها دست بسته باقی نمی‌مانند و پاسخ کوبنده به این جنایت‌ها در راه است.

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با این شبکه در توضیح سخنان اخیر محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله که عربستان را ورشکسته اخلاقی توصیف کرده بود، گفت: ابتدا جنایت هولناک اخیر ائتلاف متجاوز سعودی در حمله هوایی به مردم صنعا را محکوم می‌کنیم. این ائتلاف از همان آغاز جنگ، مردم یمن را هدف قرار داد تا اراده آنان را سست کند. اما ما به دشمن می‌گوییم هر اندازه بیشتر مرتکب خونریزی و کشتار شوید، به همان اندازه یقین و اعتقاد ما به عادلانه بودن آرمان و شرافت موضعمان بیشتر می‌شود. ما از آرمان، کشور، سرزمین و کرامت خود دفاع می‌کنیم و امکان ندارد به هیچ وجه آرام بگیریم و اراده ما سست شود. ارتش و کمیته‌های مردمی تاکنون به دشمن مستکبر پاسخ داده و به اهداف حیاتی و نظامی آن ضربه زده اند و این حق ماست، حال آنکه دشمن غیرنظامیان و شهر‌های مسکونی را هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: این حملات بیانگر ناتوانی، شکست، ناکامی و جنایتکار بودن دشمن است. نظام سعودی و در پشت آن آمریکا تلاش می‌کنند ملت یمن را به زانو درآورند و خون مردم یمن را بریزند و کشتار‌های زیادی را رقم بزنند تا آن‌ها را در دفاع از مواضع عادلانه و برحقشان دچار هراس کنند. از این رو ما به دشمن می‌گوییم هر کاری کنید ما از مواضع خود کوتاه نمی‌آییم. این، آرمان ما و قضیه عادلانه ماست و به هیچ عنوان امکان ندارد از آن کوتاه بیاییم. نظام سعودی باید بداند حمله به غیرنظامیان اقدامی نیست که به آن افتخار کند. این جنایت، بیانگر میزان توحش و شنیع بودن این نظام و سطح مزدور بودن آن است و چهره واقعی آمریکا و ابزار‌های پلید آن را آشکار ساخت. حمله اخیر متجاوزان به صنعا، حمله آشکار به هویت و شهروندان یمنی است. آن‌ها از همان روز اول برای نابودی یمن و مردم آن تلاش کردند و اکنون نیز این مسیر را ادامه می‌دهند.

این مقام یمنی درباره واکنش‌ به این حمله گفت: امکان ندارد جنایت‌های مستمر علیه یمن و مردم آن پیشرفتی کسب کند. مردم یمن در مقابل اقدامات مستکبرانه آمریکا، عربستان و امارات دست بسته باقی نمی‌مانند و ما برای دفاع از سرزمین، کرامت و حاکمیت خود قیام خواهیم کرد حتی اگر چیزی جز سنگ برای دفاع از خود نداشته باشیم. ما اکنون در پنجمین سال جنگ به سر می‌بریم، ولی دشمن به چیزی دست یافته است؟ بدون شک خون‌های ریخته شده چه در صنعا و چه در سایر مناطق یمن ارزشمند و گرانبهاست و پاسخ‌های میدانی به این کشتار‌ها قاطع خواهد بود و کمیته‌های مردمی و وزارت دفاع مسئول این پاسخ هستند. من نمی‌توانم در حال حاضر درباره جزئیات و ماهیت این پاسخ چیزی بگویم، اما می‌توانم تأکید کنم در پنجمین سال جنگ همچنان به دفاع از کرامت و حاکمیت خود ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با هفت پهپاد به عمق خاک عربستان و ایستگاه‌های پمپاژ نفت، ضربه‌های نظامی قاطع و موفقیت آمیزی بود که حامل پیام‌های نظامی و سیاسی ویژه بود و به دشمن ثابت کرد ما در پنجمین سال جنگ پیشرفت بیشتری داشته ایم و اراده ما برای دفاع از سرزمین و کرامت مان مستحکم‌تر شده است. ما در سال پنجم جنگ به دنبال کسب تاکتیک ها، سلاح‌ها و قدرتی نظامی و بازدارنده هستیم تا از کشور خود دفاع کنیم و بتوانیم توازن قوا را به هم بزنیم. دشمن باید بداند این معادله‌ای دو سویه و متقابل است و از این رو پاسخ کوبنده ما در راه است و امکان ندارد در مقابل جنایت‌های آمریکایی سعودی دست بسته بمانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار