خدمت‌رسانی ۲۲۰ تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده لرستان

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان گفت: گروه‌های خیرین سلامت در قالب ۲۲۰ تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان گفت: گروه‌های خیرین سلامت در قالب ۲۲۰ تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند.

سرهنگ پاسدار مصطفی امیری اظهار داشت: به دنبال دستور رهبری مبنی بر بسیج کلیه امکانات سپاه و سایر نیرو‌های مسلح در جهت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، معاونت بهداشت و درمان سپاه لرستان با کلیه امکانات برای ارائه خدمات به سیل‌زدگان استان وارد عمل شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه به بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم سیل‌زده پل‌دختر افزود: گروه‌های خیرین سلامت در قالب ۲۲۰ تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند.

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان به حضور گروه خیرین سلامت دندان‌پزشکی با عنوان خدمت‌گزاران اربعین حسینی در روستا‌های سیل‌زده اشاره و عنوان کرد: این گروه متشکل از متخصصین بسیجی، زبده و نخبه در اتوبوسی با تمام تجهیزات دندان‌پزشکی، در قالب کلینیک سیار مشغول ارائه خدمات دندانپزشکی به سیل‌زدگان استان بودند.

امیری خدمات گروه خیرین سلامت دندانپزشکی اربعین را اقدامی ارزشمند و بی‌نظیر دانست و گفت: با توجه به هزینه‌های بالای دندانپزشکی، اقداماتی نظیر جرم‌گیری، عصب‌کشی، کشیدن و ترمیم توسط دندان‌پزشکان خادم برای مردم انجام‌شده است.

وی با اشاره به همکاری فرمانده سپاه خرم‌آباد در راستای معرفی سیل‌زدگان شهرستان به درمانگاه خاطرنشان کرد: امروز نیز به خانواده‌های سیل‌زده و بی‌بضاعت شهرستان که از طرف سپاه شهرستان معرفی‌نامه داشتند و همچنین ایتام، محرومان و اعضای معرفی‌شده از طرف آبشار عاطفه‌ها خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان به ارائه خدمات دندانپزشکی به ۳۰۰ نفر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه اشاره کرد و افزود: گروه خیرین سلامت دندانپزشکی اربعین متشکل از دندان‌پزشکان مجرب و بسیجی از سراسر کشور به مدت دو روز در درمانگاه شهید امیری خدمات دندانپزشکی رایگان به افراد ذکرشده ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ب

۲۲۰ تیم درمانی بهداشتی در مناطق سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار