ترامپ: دموکرات‌ها به دنبال ایجاد هرج‌ومرج در آمریکا هستند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری در واشنگتن حزب دموکرات را به تلاش برای ایجاد هرج‌ومرج در این کشور متهم کرد.

ترامپ: دموکرات‌ها به دنبال ایجاد هرج‌ومرج در آمریکا هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری در واشنگتن حزب دموکرات را به تلاش برای ایجاد هرج‌ومرج در این کشور متهم کرد.

دونالد ترامپ اعلام کرد: امروز با تضاد روشنی روبرو شده ایم. از یک سو دموکرات‌ها می‌خواهند تا مرز‌ها باز باشند و حقوق و دستمزد‌ها نیز پایین باشند و اگر بخواهم به صراحت بگویم، آن‌ها به دنبال هرج و مرج هستند. ما به دنبال سیاست مهاجرتی‌ای هستیم که نخست تضمینی برای امنیت و درآمد کارگران آمریکایی باشد.

ترامپ مدعی شد: اقدام ما سبب می‌شود که به دو هدف بزرگ دست پیدا کنیم؛ نخست باعث توقف ورود مهاجران غیرقانونی و امنیت مرز‌ها می‌شود و دوم اینکه سبب می‌شود تا یک نظام قانونی مهاجرت شکل بگیرد که از دستمزد‌های آمریکایی‌ها محافظت می‌کند، باعث پیشبرد ارزش آمریکایی‌ها می‌شود و سبب می‌شود تا بهترین‌ها از سراسر جهان به کشور ما بیایند.

وی افزود: طرحی جامعی که ما در پیش گرفته ایم برای نخستین بار در آمریکا به اجرا در می‌آید و در کشور دیگری نیز نمونه ندارد. ما با این کار جلوی ورود مواد مخدر به آمریکا را می‌گیریم. این نظام که در دنیا مشابهی ندارد، به شکلی دقیق مرز‌ها را تحت نظر دارد و از آن‌ها مراقبت می‌کند. هزینه‌های این کار از مبالغی که در خود مرز‌ها دریافت می‌شود تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار