غرق شدن جوان ۱۷ ساله سلمانشهری در دریا

جوان ۱۷ ساله سلمانشهری به دلیل بی احتیاطی گرفتار امواج سهمگین دریا شد و جان باخت.

نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جوان حدود ۱۷ ساله اهل سلمانشهر، ساعت ۱۷ دیروز در منطقه متل قو این شهرستان غرق شد و جان باخت.
 
وی افزود: این غریق به دلیل نداشتن جلیقه نجات و مهارت نداشتن به فن شنا گرفتار امواج سهمگین دریا شد و تلاش برای نجات این پسر جوان ۱۷ ساله موثر واقع نشد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: جسد این غریق از دریا بیرون کشیده شد و به پزشکی قانونی شهرستان سلمانشهر تحویل داده شد.

کریمیان با بیان اینکه دو ماه گذشته دو نفر در آبهای ساحلی شهرهای بابلسر و سلمانشهر غرق شدند ، گفت: بیشترین جان باختگان وغرق شدگان پارسال در آب‌های ساحلی شهر‌های بابلسر، نور، نوشهر، محمودآباد و رامسر ثبت شده است.
 
علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت:۹۹ نفر پارسال در دریا، رودخانه، سد، استخر و دریاچه غرق شدند که از این تعداد ۹۱ نفر مرد و بقیه زن بودند.
 
وی افزود: از این تعداد ۷۶ نفر در دریا، ۱۴ نفر در رودخانه، ۳ نفر در دریاچه مصنوعی و سد، ۲ نفر در استخر کشاورزی و چاه، استخر شنا، حوض یا حوضچه و سایر مکان‌ها هر کدام یک مورد هستند.
 
انتهای پیام/آ
 


غرق جوان سلمانشهری در دریا

برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر محدوده مجاز برای شنا مشخص بشه تعداد فوتی ها میاد پایین.