فراخوان ثبت نام انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان بوشهر

فراخوان ثبت نام سومین دوره برگزاری انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان بوشهر منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون نظارت بازرسی و حمایت ازحقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: این سازمان در نظر دارد به منظور اجرای اصل صدوبیست و سوم قانون اساسی و مصوبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی به استناد ماده ۲۱ آیین نامه اجرایی، سومین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان را برگزار کند.

رضا جمالی افزود: ثبت نام از متقاضیان از دیروز آغاز شده و همه علاقه‌مندان اعم از دانشگاهیان، طلاب و حوزه علمیه، روحانیان، بسیجیان، کارکنان و کارمندان دولت، اعضاء شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سایر اقشار جامعه می‌توانند برای ثبت نام تا سوم خرداد به نشانی http://crpsmember.ir/default.aspx مراجعه کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه یاد شده می‌توانند برای عضویت در هیات مدیره انجمن‌ها و نامزد شدن در انتخابات به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

جمالی شرایط لازم برای عضویت در انجمن حمایت از مصرف کنندگان را تابعیت و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و ثبت درخواست عضویت در سامانه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولید کنندگان به نشانی http://crpsmember.ir/default.aspx، عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

ثبت نام از متقاضیان عضویت در انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.