مردم استان کرمانشاه ۲۴ ملاقات عمومی با استاندار داشتند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: از ابتدای مهرماه سال گذشته تا امروز (۲۷ اردیبهشت) یک هزار و ۱۱۱ نفر از مردم استان در قالب ۲۴ ملاقات عمومی با استاندار کرمانشاه دیدار و گفت و گوی چهره به چهره داشته اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام عبدالله عزیزی روز جمعه در حاشیه ملاقات عمومی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در ۶ ماه دوم سال گذشته یک هزار و ۷۱ نفر در قالب ۲۳ ملاقات عمومی و امروز هم برای اولین بار در سال جاری ۴۰ نفر با استاندار کرمانشاه به صورت مستقیم و رودرو دیدار کردند.

وی در خصوص ملاقات‌های مردمی امروز استاندار کرمانشاه گفت: افرادی که با آقای بازوند دیدار کردند مشکلاتی در حوزه‌های مختلف داشتند از جمله اینکه عده‌ای از فعالان بخش تولید خواستار دریافت تسهیلات برای رونق واحد‌های تولیدی خود بودند تعدادی از ملاقات کنندگان نیز مشکلاتی که با برخی ادارات داشتند را به استاندار منتقل و عده‌ای نیز مشکل اشتغال را مطرح کردند.

وی  افزود:  تقریبا هر ۲ یا سه روز یکبار یکی از مدیران در سامانه سامد (۱۱۱) حضور یافته و به مدت ۲ ساعت پاسخگوی مطالبات و نیاز‌های مردمی خواهند بود مدیران در خصوص وعده‌های داده شده در این سامانه مسئول و حتما ملزم به اجرای آن هستند.

انتهای  پیام/ز

 

حضور مدیران در سامانه سامد (۱۱۱)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار