بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

برانکو نشان داد مربی بزرگی است

محمود کلهر گفت: در کنار دانش بالای برانکو، کریم باقری نقش پررنگی را در این قهرمانی ایفا کرد، زیرا نحوه ارتباط او با بازیکنان خیلی خوب بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود کلهر  در خصوص دیدار هفته پایانی پارس‌جم‌جنوبی و پرسپولیس تهران اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی تنها به یک امتیاز نیاز داشت تا قهرمانی خود را مسجل کند، اما برانکو ترکیب خوب و هجومی را به بازی فرستاد تا کار را یکسره کند و خیلی خوشحالم که به جای یک امتیاز با دست پر لیگ را به پایان رساند. در این دیدار از خط دروازه گرفته تا خط حمله پرسپولیس تک‌تک بازیکنان بسیار عالی بودند. شاگردان برانکو لیاقت قهرمانی در لیگ هجدهم را داشتند.

برانکو نشان داد مربی بزرگی است


بیشتربخوانید : بازتاب قهرمانی پرسپولیس در سایت‌ AFC


وی ادامه داد: برانکو نشان داد مربی بزرگی است که سه دوره پشت سر هم پرسپولیس را در لیگ توانسته قهرمان کند و نتایج گواه این مسئله است. در کنار دانش بالای برانکو، کریم باقری نقش پررنگی را در این قهرمانی ایفا کرد، زیرا نحوه ارتباط او با بازیکنان خیلی خوب بود. به هر حال پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و حتی پرسپولیس لیاقت قهرمان شدن در جام حذفی را هم دارد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد بودیمیر گفت: انتقادات زیاد باعث شد تا عملکرد فنی بودیمیر بهتر شود. او به غیر از بازی با پاختاکور در این دو بازی اخیر خیلی مهره تاثیرگذاری برای تیم پرسپولیس بود. البته در ابتدای حضورش واقعا خیلی ضعیف بود و مهره تاثیرگذاری برای پرسپولیس نبود.

کلهر در خصوص بازی با السد گفت: بازی با السد می‌تواند یک دیدار تدارکاتی خوب برای شاگردان برانکو محسوب شود و، چون شانسی برای صعود از این مرحله ندارند بهتر است برانکو برای این دیدار بازیکنانی را به زمین بفرستد که کمتر در لیگ بازی کرده‌اند و به بازیکنان اصلی‌اش استراحت دهد تا در جام حذفی با تمام قوا به مصاف سپاهان برود. السد یک تیم پر مهره است، اما با این وجود امیدوارم پرسپولیس در خانه یک نتیجه خوب را مقابل این تیم کسب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:این قهرمانی را به مدیران باشگاه، اعضای هیئت مدیره، مربیان و بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند تا پرسپولیس قهرمان شود. همچنین باید به هواداران هم این قهرمانی را تبریک گفت که پرسپولیس را تنها نگذاشتند. پرسپولیس لیاقت قهرمانی را داشت و واقعا حفظ قهرمانی از رسیدن به آن سخت‌تر است که این مهم با درایت کادر فنی تیم به دست آمد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار