مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری ایلام خبر داد؛

بی احتیاطی بار دیگر در ایلام حادثه آفرید

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری ایلام از بروز حادثه برای یک کارگر به علت بی احتیاطی در حین کار خبر داد.

بی احتیاطی بار دیگر در ایلام حادثه آفرید

 شریفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:درپی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی وخدمات ایمنی ایلام واعلام گزارش گیرکردن دست کارگر زیر دستگاه پرس در گارگاه بلوک وآجرسازی واقع در میدان نبوت ایلام تیم عملیاتی امداد و نجات آتش نشانی در کوتاهترین زمان وارد محل شدند.

وی اضافه کرد: پس از ارزیابی حادثه با استفاده از تجهیزات امدادی دست فردحادث دیده را رها نموده وتحویل عوامل اورژانس جهت اعزام به بیمارستان نمودند.

شریفی ادامه داد: حال فرد آسیب دیده هم اکنون مساعد گزارش شده است.

وی بیان کرد:یکی از عوامل مهم در امداد رسانی به شهروندان سرعت انجام عملیات امداد و نجات می‌باشد که ترافیک بالا در هسته مرکزی شهر و نبود خط ویژه برای تردد وسایل امداد نجات بخصوص آتش‌نشانی از مشکلات جدی ما در انجام عملیات می‌باشد که اگر همکاری شهروندان نباشد نمی‌توانیم به موقع به محل حادثه برسیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری استان ایلام اظهار کرد:در محیط‌های صنعتی با وجود ماشین آلات و ابزار فراوان، کارگران در معرض خطرات فراوانی قرار می‌گیرند که به همین منظور توجه خود افراد در حین کار و در اختیار قرار دادن وسایل و لباس‌هایی که آنان را از خطر حفظ کند بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ د

بروز حادثه به دلیل بی احتیاطی در حین کار

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.