امام جمعه قزوین:

آمریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد

امام جمعه قزوین گفت: آمریکا به قدرت پوشالی تبدیل شده است و توانایی رویارویی با ایران قدرتمند را ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه قزوین با اشاره به تهدیدات آمریکا و القای جنگ از سوی مزدوران غرب گفت: حواسمان باشد هیچ گونه علامتی که آمریکا قصد جنگ با ما را داشته باشد وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: آن روزی که آمریکا ابرقدرت بود ما با دست خالی در مقابل شاه پهلوی ایستادیم و این کشور جرات حمله به خود را نداد و امروز که آمریکا به قدرت پوشالی تبدیل شده و در کشور‌های کوچک هم دچار شکست شده است توانایی جنگ با ایران قدرتمند را ندارد.

وی اضافه کرد: هرچقدر که رئیس جمهور آمریکا دیوانه باشد، اما اینقدر می‌فهمد که توانایی رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و فقط درحال مانور دادن روی مسئله جنگ هستند و غرب زدگان وابسته به خود را می‌ترسانند.

امام جمعه قزوین گفت : تهدیدات امروز دشمن برای این است که بگویند ما هنوز زنده هستیم درصورتی که آن‌ها مرده اند و در حال نابودی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد : امثال این وابستگان که از تهدیدات دشمن می‌ترسند همین حامیان برجام هستند. خدا دهان غرب زدگانی که کلمه مذاکره از آن نمی‌افتد را ببندد، چرا که چقدر صدمه و آسیب با همین بهانه به کشور ما وارد کردند.

وی افزود: آن‌هایی که بتی به نام برجام را تراشیدند و هنوز سجده ذلت و حقارت خود را در برابر این بت تمام نمی‌کنند، حسابشان از ملت سربلند ایران که فقط در پیشگاه خدا سجده می‌کنند، جداست.

خطیب نماز جمعه گفت: حامیان برجام در حمایت از دشمن سخنرانی می‌کنند، اما ملت مومن و قرآنی و ولایتی و کربلایی و نجفی ایران فرهنگ متفاوتی با حامیان غرب دارند، این ملت بار خود را در لیله القدر می‌بندد و فقط به خدا تکیه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: این وعده الهی است که هرکس یاریگر خدای متعال باشد خداوند او را حمایت خواهد کرد و زمانی که خدای متعال ما را یاری کند هیچ کس هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

وی گفت: این یاری خدا نیز فقط مخصوص کسانی است که دشمنان از آن‌ها سخن محکم و درشتی ببینند، آن‌هایی که به دشمن لبخند می‌زنند و به ملت خود توهین می‌کنند لیاقت نصرت الهی را ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: رهبر فرزانه انقلاب که برای ملت خود رحمت و عطوفت است و به دشمن خود می‌گوید اگر غلطی بکنید تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم شامل حال نصرت الهی می‌شود و ما یقین داریم که خداوند دست از حمایت دین خود برنمی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به سالروز انجام عقد اخوت و برادری بین رسول اکرم (ص) و امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد:تلاش کنیم ارتباطمان را با نزدیکان به خاطر رضایت دل پیغمبر (ص) صادقانه، صمیمانه و محکم‌تر کنیم چرا که حضرت این گونه از ما خواسته‌اند.

وی با اشاره به مناسبت روز بهره وری و مصرف بهینه بیان کرد: ما در مصرف خود در حوزه‌های مختلف بی انضباتی‌های زیادی داریم، خداوند می‌فرماید اسراف کنندگان برادران شیاطین هستند، در هر فضایی که مرتکب اسراف می‌شویم باید بدانیم که در دسته شیاطین قرار می‌گیریم.

خطیب نماز جمعه قزوین در ادامه سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار