انتقاد غیرمنتظره کره شمالی از رفتار‌های ناعادلانه سازمان ملل

وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از حمایت سازمان ملل از کشور‌های قدرتمند، اعلام کرد پیونگ‌یانگ با تحریم‌های این سازمان به شدت مقابله می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسیاویژن، کره شمالی با انتقاد شدید از رفتار ناعادلانه سازمان ملل متحد به علت حمایت و جانبداری از کشور‌های قدرتمند اعلام کرد این کشور به مقابله با تحریم‌های بین‌المللی سازمان ملل علیه این کشور ادامه خواهد داد.

وزارت امور خارجه کره شمالی در اقدامی غیرمنتظره پیامی را در پایگاه اینترنتی خود منتشر و از رفتار ناعادلانه سازمان ملل متحد به شدت انتقاد کرد.

در این پیام وزارت امور خارجه کره شمالی آمده است: جامعه بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد قطعنامه‌هایی را تصویب می‌کنند که در جهت منافع کشور‌های قدرتمند است.

این وزارت‌خانه همچنین با انتقاد از سازمان ملل به علت اعمال تحریم علیه «قربانیانی» که در برابر جنایتکاران ایستاده‌اند، اعلام کرد چنین تحریم‌هایی نقض جدی حق حاکمیت کشورهاست و پیونگ‌یانگ قاطعانه با آن‌ها مقابله خواهد کرد.

در پیام وزارت امور خارجه کره شمالی همچنین تاکید شده است توانمندی‌های دفاعی مطمئن‌ترین تضمین در تلاش برای دستیابی به عدالت بین‌المللی است.

به نظر می‌رسد این پیام کره شمالی به اقدام اخیر آمریکا در توقیف کشتی کره شمالی اشاره دارد. کره شمالی، آمریکا را به علت توقیف این کشتی، «سارق» نامید. گفته می‌شود این کشتی کره شمالی به رغم تحریم‌های سازمان ملل متحد، در حال صادر کردن زغال سنگ بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
آمريكا با اين زورگويياش رو به نابودي كشونده
مرگ بر شيطان بزرگ
آخرین اخبار