یک بام و دوهوای آمریکا / منتظرتماس ایرانی ها در روز قدس باشید!

امام جمعه ریگان گفت: به ترامپ بگویید منتظر تماس ایرانی ها در روز قدس باشید.

یک بام و دوهوای آمریکا / منتظرتماس ایرانی ها در روز قدس باشید!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه ملت ایران ۴۰سال است در مقابل امریکا ایستاده است گفت: به امریکائی‌ها عرض می‌کنیم یک بام ودو هوای  شما را چگونه باور کنیم از طرفی ناو جنگی می‌فرستید که اماده جنگ است واز طرفی هم به سفارت سوئیس شماره می‌دهید تا مقامات ایرانی برای مذاکره با شما تماس بگیرند.

وی افزود: به ترامپ عرض می‌کنیم منتظر تماس ایرانی‌ها در روز قدس باشید.

وی بیان داشت: شعار‌های ضد امریکایی وضداسرائیلی در روز قدس ریز مکالمات تماس‌های ملت ایران با امریکا خواهد بود.

امام جمعه ریگان بیان داشت: به برخی داخلی‌ها خصوصا به نمایندگان مجلسی که با خانم موگرینی سلفی می‌گیرندعرض می‌کنیم امریکا قافیه را باخته چرا شما قیافه مذاکره وجنگ خیالی به خود می‌گیرید.

رنجبرماهانی عنوان کرد:فرمایشات رهبری فصل الخطاب است نه جنگ می‌شود ونه مذاکره ،ملت ایران کاسه صبرش لبریز شده است وهر مسولی که از این به بعد بخواهد درمقابل بدعهدی‌های امریکائی‌ها برطبل مذاکره وجنگ بکوبد هم عزت نظام واقتدار ملی را زیر سوال برده وهم خائن به کشور است.

وی با اشاره به اینکه کشور‌های همراه کننده امریکا به دنبال ناامن کردن منطقه خصوصا مقاومت بودند ابرازکرد: خود این کشور‌ها نا امن‌ترین کشورهای جهان هستند.

امام جمعه ریگان افزود: عربستانی‌ها که ادعای مدیریت بازار جهانی نفت را دارند با اقدام پهبادی انصارالله هم مدیریت ان‌ها به چالش کشیده شد وهم ثابت کردند عربستان قادر به تامین امنیت انرژی کشور نیست وهم بار‌ها مراکز نظامی وزیر ساخت‌های آن‌ها مورد هدف قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: قدرت موشکی یمن است که توانسته است ولیعهد سعودی را به التماس غربی‌ها بیندازد تا راهی برای خروج از یمن پیدا کند.

امام جمعه ریگان با تقدیر وتشکر از مجموعه نیروی انتظامی وپلیس ریگان در مبارزه با قاچاق سوخت ومحموله بزرگ سوخت قاچاق کشور در ریگان اظهار کرد:مبارزه با قاچاق به رونق تولید کمک خواهد کرد.

رنجبرماهانی بیان داشت: سوخت قاچاقی که از کشور خارج می‌شود اگر در خدمت کشاورز وکارخانه وتولیدات داخلی قرار گیرد زمینه اشتغال زایی را فراهم خواهد کرد.

وی بر صرفه جویی حامل‌های انرژی در این شهرستان تاکید نمودوابراز کرد: الگوی مصرف بی رویه باید اصلاح شود زیرا مرفهین جامعه بیش از ده برابر فقرا‌ی جامعه از یارانه سوخت بهره می برند.

انتهای پیام/ح

روز قدس ایرانی ها تماس می گیرند

برچسب ها: نمازجمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار