بیوک به دنبال شروعی دوباره؛

طرح‌های جدید بیوک از آینده‌ای درخشان خبر می‌دهند

پس از افت چند ساله شرکت بیوک، جنرال موتورز برنامه دارد تا آزادی عمل بیشتری به طراحان و تولیدکنندگان این برند بدهد تا با ساخت خودرو‌هایی جذاب، نام بیوک مجددا زنده شود.

طرح‌های جدید بیوک از آینده‌ای درخشان خبر می‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمانی که جنرال موتورز تصمیم گرفت تا مدل بیوک LaCrosse را دیگر در آمریکا تولید نکند، بیوک با کاهش فروش مواجه شده و این روند تاکنون ادامه پیدا کرده است، برند بیوک به همراه شورلت، کادیلاک و جی‌ام‌سی در زیر مجموعه جنرال موتورز فعالیت می‌کنند، این شرکت بزرگ سه سال پیش تصمیم گرفت تا تولید سه مدل بیوک LaCrosse، کادیلاک CT۶، XTS و شورلت Cruze را در آمریکا متوقف کند. این تصمیم تا حالا برای بیوک تبعات مثبتی به همراه نداشته و درآمد این شرکت را با افت بسیاری همراه کرده است.

البته هرچند شرکت بیوک زمان سختی را پشت‌سر می‌گذارد، اما اخبار امیدوار کننده‌ای برای آینده این برند به گوش می‌رسد. براساس خبر جدید Car Design News، جنرال موتورز با فروش برند‌های اوپل و واکسول به گروه PSA (مالک پژو در فرانسه)، آزادی عمل بیشتری به طراحان بیوک می‌دهد و حال این برند می‌تواند مدل‌های مورد نظر خود را بدون اعمال محدودیت از طرف جنرال موتورز طراحی و تولید کند. به همین جهت مدیر اجرایی بخش طراحی بیوک به تازگی اعلام کرده که:"در زمان بسیار مهمی برای بیوک قرار داریم. "


بیشتر بخوانید: فراخوانی دو مدل از خودروهای فورد به علت نقص فنی 


طرح‌های جدید بیوک از آینده‌ای درخشان خبر می‌دهند

بیوک به دنبال شروعی دوباره است، در همین راستا اعلام شده که این شرکت قصد تولید یک کراس‌اور کوپه را دارد، اطلاعات کمی در مورد این مدل وجود دارد، اما گفته شده که در طراحی آن سقفی کشیده همانند خوردو‌های کوپه و چهار در درنظر گرفته شده است. طبق اعلام بیوک، تولید این مدل به منزله ایجاد یک خط تولید جدید در کارخانه‌های این شرکت است و قرار نیست این کراس‌اور کوپه، جایگزین مدلی قدیمی شود. تاکنون صحبتی از زمان تولید و عرضه این مدل به میان نیامده، اما بیوک در نمایشگاه خودرو چین در سال ۲۰۱۸، از طرح مفهومی این مدل با نام Enspire رونمایی کرد. (تصویر زیر)

طرح‌های جدید بیوک از آینده‌ای درخشان خبر می‌دهند

در این طرح مفهومی، بیوک یک کراس‌اور تمام الکتریکی با ظاهری اسپرت و طراحی حجیم را به نمایش گذاشت. همچنین شایعه شده که بیوک به دنبال ساخت مدلی جذاب، با طراحی تحاجمی و منحصر‌به‌فرد است که با نام مدل نارجی شناخته می‌شود و باعث شگفتی خیلی از افراد داخل و خارج صنعت اتومبیل خواهد شد.

طرح‌های جدید بیوک از آینده‌ای درخشان خبر می‌دهند

این دو مدل تازه شروع کار بیوک است و به طور قطع در آینده اخبار بیشتری از طرح‌های جذاب بیوک منتشر خواهد شد، بیوک به دنبال گسترش تولیدات خود در بازار‌های جهانی نیز هست و برنامه دارد تا خودرو‌های جدید بیشتری را به بازار عرضه کند.

انتهای پیام/

اتومبیل‌های جدید بیوک

برچسب ها: فناوری ، بیوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۲۱:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
چندساله یارانه میگیریم تازه شده ۴ونیم میلیون که با اون یه آیینه بغل بیوک هم نمیشه خرید
United States of America
علی
۲۲:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما که کل پس اندازمونم خرج کنیم غیر پراید نمیشع بخریم چ برسه ماشین امررریکایی
آخرین اخبار