کاهش ۶۷ درصدی خودکشی در مهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: میزان خودکشی در شهرستان مهاباد ۶۷ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی این شهرستان گفت: در سال ۹۷ تعداد ۱۷ مورد خودکشی منجر به فوت روی داد که در مقایسه با سال ۹۶ افزایش ۱۳ درصدی داشت، اما از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته میزان خودکشی منجر به فوت در این شهرستان ۶۷ درصد کاهش داشته است. 

سرهنگ رضا ظهیریان افزود: با بررسی‌ها و مطالعات صورت گرفته در خصوص دلایل خودکشی‌ها اختلافات خانوادگی و افسردگی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

سرهنگ ظهیریان تصریح کرد: آسیب‌های مربوط به فضای مجازی تأثیر مستقیمی بر میزان خشونت‌ها و جرایم گذاشته، لذا برگزاری نشست‎‌های تخصصی و کاهش آسیب‌های ناشی از آن در دستور کار جدی قرار دارد.

در ادامه مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی، خواستار اجرای طرح امنیت اجتماعی و پاکسازی برخی از بوستان‌های سطح شهر از مخلان امنیت شد.

مصطفی احمدزاده افزود: بوستان دانشجو بدلیل قرارگیری قرائت خانه و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در آن، نیازمند استقرار و حضور نیروی انتظامی است.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد از کاهش ۱۸ درصدی طلاق در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق آمار اعلام شده در سال ۹۷ آمار طلاق در شهرستان مهاباد کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ج

جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.