اروپا و برجام؛ پایبندیِ بدون تعهد️ +سخن‌نگاشت

پايگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، گزیده‌ای از بیانات ایشان در خصوص بدعهدی اروپا در برجام را در قالب عکس‌نوشته منتشر کرد.

اروپا و برجام؛ پایبندیِ بدون تعهد️ +سخن‌نگاشتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پايگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بخشی از بیانات ایشان را در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام در خصوص بدرفتاری و بدعهدی سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در جریان توافقات برجام منتشر کرد. 

گفتنی است؛ در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، سه‌شنبه گذشته با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند که گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این مراسم در قالب سخن‌نگاشت منتشر شده است.

در این سخن نگاشت آمده است:

ملاحظه می‌کنید اروپایی‌ها چه جوری برخورد کردند در همین قضیّه‌ برجام و تعهداتشان و مانند اینها. حالا جالب هم این است که مدام هم تکرار می‌کنند که «ما پایبند برجامیم». اصلاً معنای پایبندی آلمان، فرانسه و انگلیس به برجام چیست؟ یکی از اینها سؤال کند که شما پایبندید، یعنی چه کار می‌کنید؟ شماها چه تعهدی در مقابل برجام دارید؟ به کدام تعهّد عمل می‌کنید؟ همین طور مدام می‌گویند ما متعهّدیم، ما پایبندیم. یعنی چه پایبندید؟

اروپا و برجام؛ پایبندیِ بدون تعهد️ +سخن‌نگاشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار