سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران در برخی مناطق کشور/ آسمان تهران صاف است

در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های واقع در نواحی مرکز و جنوب شرق رگبار باران و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف استبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شنبه در استان‌های واقع در نواحی مرکز، جنوب، جنوب شرق، بخش‌هایی از استان‌های واقع در شمال شرق، شمال غرب و غرب رگبار باران گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز‌های یکشنبه و دوشنبه بجز شمال شرق، این وضعیت را همچنان در ساعات بعدازظهر در مناطق ذکر شده خواهیم داشت، ضمن اینکه بارش در منطقه شمال غرب شدید‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید: احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در ۱۱ استان/کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند


شدت بارش‌ها امروز در ارتفاعات مرکزی کرمان و شمال سیستان و بلوچستان و روز یکشنبه در ارتفاعات مرکزی کرمان و جنوب آذربایجان غربی پیش بینی می‌شود و در این نواحی احتمال تگرگ وجود دارد.

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در مناطق شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، نواحی مرکزی، بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق این وضعیت تداوم دارد. از لحاظ تغییرات دمایی تا روز دوشنبه روند افزایشی دما در استان‌های ساحلی خزر و سپس شمال شرق رخ خواهد داد.

//

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و هشتم اردیبهشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار