اجرای ۲۷۹ طرح محرومیت زدایی در همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از اجرای ۲۷۹ طرح محرومیت زدایی در این استان خبر داد.

اجرای ۲۷۹ طرح محرومیت زدایی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از اجرای ۲۷۹ طرح محرومیت زدایی در سطح این استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در ۲ سال اخیر با مشارکت دولت انجام شده است.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مجموع ۸۵ میلیارد ریال هزینه شد که ۵۰ درصد آن را دستگاه‌های دولتی مشارکت کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ساخت خانه، مرمت مساجد، احداث خانه عالم، ایجاد آب بند، ساخت مجتمع‌های فرهنگی، سالن‌های ورزشی، بهسازی مدارس، ترمیم شبکه آبرسانی و احداث مراکز بهداشتی را نمونه‌هایی از طرح‌های محرومیت زدایی برشمرد.

سردار مجیدی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم نیازمند و ایجاد تعامل با دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه استان دو هدف مهم سپاه پاسداران در سال جاری است.

وی عنوان کرد: علاوه بر فعالیت در بخش عمرانی، سپاه در برنامه‌های حمایت اجتماعی نیز مشارکت دارد و در این خصوص برای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، البسه، نوشت افزار، جهیزیه و لوازم بهداشتی و سلامت ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) افزود: در زمینه اشتغال و اقتصاد مقاومتی ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که منجر به ایجاد اشتغال برای ۹ هزار و ۶۴ نفر از جوانان بیکار استان شده است.

انتهای پیام/ب

اشتغال زایی بیش از ۹ هزار نفر در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.