نماینده، ولی فقیه در هرمزگان:

با عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب آینده‌ای درخشان خواهیم داشت

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: اگر امروز به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم، آینده‌ای درخشان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های هرمزگان گفت: اگر امروز به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم، آینده‌ای درخشان خواهیم داشت.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دراین بیانیه نخستین موضوعی که به آن تاکید شده، لزوم علم آموزی است.

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان  با تاکید بر اینکه بدون علم هیچ کشوری پیشرفت نمی‌کند، گفت: علم آموزی و پژوهش یکی از مهم‌ترین وظایف دانشجویان است.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شده است لزوم امید آفرینی در جامعه است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: در شرایط کنونی دشمن سعی می‌کند خدمت‌های بزرگ انقلاب را کوچک و برخی از ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد تا مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین کند.

آیت الله نعیم آبادی گفت: با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دیدگاه‌های اسلام را معرفی می‌کند، مطالعه دقیق این بیانیه وظیفه‌ای همگانی است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به وجود برخی از مشکلات فرهنگی در کشور افزود: ریشه بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه به دلیل اجرا نشدن وظیفه امر به معروف و نهی از منکر است.

در این دیدار برخی از نماینده‌های تشکل‌های دانشجوی استان اندیشه‌ها و دیدگاه‌های سیاسی و فرهنگی خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ف

دیدار برخی از نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی با امام جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.