احداث ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از احداث ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در این استان خبر داد.

احداث ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن ربانی ارشد، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در تمام محور‌های استان پروژه‌های راه سازی فعال است، گفت: در حال حاضر پروژه چهار خطه محور نهاوند آورزمان، ملایر، پروژه چهار خطه نهاوند فیروزان و تعریض و بهسازی محور نهاوند گیان در حال انجام است.

وی افزود: محور ملایر، سامن و بروجرد از محل نقاط حادثه خیز ۹ کیلومترمانده که امسال ۳ کیلومتر آن تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: محور چهارخطه جوکار، تویسرکان حد فاصل حسین آباد شاملو ۳ کیلومتر باقی مانده که به تازگی قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده است.

ربانی ارشد با بیان اینکه قرارداد عملیات تعریض محور اسدآباد به قروه و سنقر به طول ۷ کیلومتر منعقد شده است و پروژه احداث کمربندی رزن نیز درحال انجام است، افزود: در شهرستان رزن کریدور شمالی از رزن تا دمق و در شهرستان درگزین چهارخطه محور کاج قروه و در کبودرآهنگ محور خلعت آباد به شیرین سو فعال است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فامنین چهارخطه محور اصله کاج در آستانه عملیاتی شدن بوده و فرآیند برگزاری مناقصه را طی می‌کند، افزود: در شهرستان کبودرآهنگ محور خلعت آباد کبودرآهنگ به شیرین سو فعال است و محور علیصدر همدان به صورت مشارکتی اجرایی خواهد شد که درحال حاضر به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

انتهای پیام/ب

۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در همدان احداث می‌شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
م ح
۱۱:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
عالیه امیدواریم درزمینه گسترش آسفالت همدان به غارعلیصدرکه گردشگران خارجی داره نیزتدابیری اتخاذواجرایی بشه .