خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار کارکنان بنیاد ایلام

مدیرکل بنیاد ایلام در جلسه با نیرو‌های پروژه‌ای بنیاد، با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی مهم، انقلابی و رشد یافته توسط امام راحل است، گفت: کارکنان بنیاد به خود افتخار کنند که خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند.

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار کارکنان بنیاد ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلیمان رستمیان  گفت: کارکنان بنیاد به خود افتخار کنند که خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند.

وی افزود: غایت و هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران باید رضایت خداوند و مسرت خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشد از و کارکنان در هر مقامی باید تمامی همت خود را به کار بسته تا تلاش و همت مضاعف و ارائه‌ی خدمت خالصانه به این مهم دست پیدا کنیم.

رستمیان اضافه کرد: فلسفه تاسیس بنیاد این بود که امام عظیم الشان میدانست انقلاب اسلامی با پیروزی خود با وجود دشمنان متعدد قرار است بر علیه ظلم و استکبار مبارزه کند و اگر قرار است روپای خودش ایستادگی کند باید با تقدیم جان و مال و جوانان خود هزینه بدهد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در کنار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ارزش و هدیه الهی است، افزود: باید قدردان و شکرگزار این موهبت الهی باشم و با ارائه خدمات مطلوب به جامعه‌ی هدف موجب خشنودی ارواح طیبه‌ی شهدا و رضایت خانواده‌های این سبک بالان عاشق، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/اس

خدمت به خانواده های شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.