آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - السد/ خوش یمن برای سرخپوشان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ روز دوشنبه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که برای شاگردان برانکو مسابقه تدارکاتی محسوب می‌شود، اما قطری‌ها تلاش می‌کنند با به دست آوردن حداکثر امتیاز، به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب ۴ امتیاز در گروه D قعرنشین هستند و برای پایان خوش از آسیا باید از سد نماینده قطر بگذرند، اما از سویی دیگر السدی‌ها می‌خواهند مانند دیدار رفت به برد دست یابند.

قضاوت این مسابقه برعهده کریشانتا پررا سریلانکایی است که هاتونگا پالیتا و نمل پریانگا او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. او با ۴۱ سال سن جزء داوران خیلی مطرح قاره کهن به حساب نمی‌آید. او در سال‌های اخیر ۱۲ - ۱۳ بار در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قاضی دیدار‌های تیم‌های ایرانی بوده که بررسی نتایج آن نشان می‌دهد تیم‌های کشورمان تعداد کمی با سوت این داور طعم تلخ شکست را نچشیدند.

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس - السد/ خوش یمن برای سرخپوشان

پررا در فصل ۲۰۱۳ به عنوان داور چهارم،  نخستین تجربه حضور در یکی از دیدار‌های تیم‌های ایرانی را تجربه کرد. بازی بین تیم اف سی سئول و استقلال که با نتیجه ۲-۰ به سود تیم کره‌ای تمام شد. استقلال در مرحله نیمه نهایی با این شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

این داور در اولین قضاوت برای پرسپولیس در فصل ۲۰۱۵ مصاف این تیم با لخویا (الدحیل فعلی) را سوت زد که با برد ۰-۳ نماینده کشورمان تمام شد. در فصل ۲۰۱۷ دیدار پرسپولیس الهلال را سوت زد که ۱-۱ تمام شد. در فصل گذشته هم بازی مرحله گروهی بین پرسپولیس و السد در تهران را سوت زد که شاگردان برانکو با گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی ۰-۱ بازی را بردند و این می‌تواند نکته خوبی برای سرخپوشان باشد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و السدقطر، ۳۰ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و با توجه به حذف پرسپولیس و صعود السد، این دیدار برای شاگردان برانکو و فریرا تدارکاتی محسوب می‌شود، اما قطری‌ها برای حفظ صدرنشینی خواهند جنگید.


بیشتر بخوانید:

پیام تاج بابت پایان یافتن رقابت های لیگ برتر فوتبال

داوران دیدار پرسپولیس و السد قطر مشخص شدند

پاداش میلیاردی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس


انتهای پیام/

داور دیدار پرسپولیس و السد مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار