آیت الله دری نجف آبادی:

محور مقاومت بودن ایران در منطقه برای دشمنان تلخ است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: این که ایران محور مقاومت در منطقه به شمار می رود برای دشمنان تلخ است.

این که ایران محور مقاومت در منطقه است برای دشمنان تلخ استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه درس اخلاق بانوان این استان گفت: امروز، حوادث حساسی در منطقه در حال رخ دادن است و یکی از این مناطق حساس، جمهوری اسلامی ایران است که تنها سد در برابر دشمنان است و با قدرت ایستاده و اجازه نمی‌دهد دشمنان به اهداف خود برسند و این امر که ایران محور مقاومت در منطقه است برای دشمنان تلخ است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: شرایط حساس، تحریم‌ها و سوء مدیریت نقش بسزایی در مشکلات به وجود آمده در اقتصاد ملی ایران دارد که با تغییر در شیو‌های اقتصادی و توجه دستگاه‌های نظارتی می‌توان این مراحل سخت را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به چهل سالگی جمهوری انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران همیشه پشتیبان این نظام و انقلاب بوده اند و در شرایط سخت هم با قدرت در صحنه حاضر شده اند و این امر دشمنان را مایوس می‌کند.

دشمن از طریق نفوذ به فرهنگ و فضای مجازی می‌تواند به کشور ما آسیب بزند

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مسائل اجتماعی و فرهنگی، خانواده، جوانان و فضای مجازی از جمله موضوعاتی است که باید توجه بیشتری به آن‌ها داشت چرا که دشمن خوب می‌داند که از طریق نفوذ به فرهنگ و فضای مجازی می‌تواند به کشور ما آسیب بزند.

وی افزود: افزایش جمعیت و نرخ باروری و از بین بردن مشکلات در مسیر ازدواج جوانان و پرهیز از تجمل گرایی می‌تواند کشور را قدرتمندتر سازد و بانوان به عنوان عنصر اصلی درعرصه مقدس و ارزشمند خانواده باید خانواده‌های شاد و با نشاط ایجاد کنند تا فرزندان سالم تربیت کنند و از همگرایی جوانان با بیگانگان و فرهنگ غرب جلوگیری شود و آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: آموزش توسط آموزش و پرورش و اطلاع رسانی توسط صداوسیما و رسانه‌ها، برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌ها از راه‌های موثر برای آشنایی جوانان با آسیب‌های این تکنولوژی است.

انتهای پیام / ج

صحبت های آیت الله دری نجف آبادی در جلسه درس اخلاق بانوان

برچسب ها: اخبارسیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.