معاون حقوقی وزیر راه و شهر سازی در یزد:

خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع سر لوحه فعالیت مدیران باشد

معاون حقوقی وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیران باید خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهران کفاش معاون وزیر حقوقی راه و شهر سازی امور مجلس و استان های وزارت راه و شهر سازی  در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل راه و شهر سازی استان یزد، گفت: مردم و ارباب رجوع را باید تکریم کرد و شنوای حرف آن ها بود و تا آن جایی که امکان دارد مشکلات و مضوعات آن ها را برطرف کرد.

وی به انتخاب رضا یادگاری به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود: انتخابی که صورت گرفت انتخاب شایسته، آشنا و مختض در حوزه ی راه و شهرسازی بود.

کفاش با بیان اینکه مردم را باید تکریم کرد و شنوای حرف آن ها بود، گفت: حوزه ی مدیریتی این سازمان تقریبا در تمام زندگی روزمره ی مردم نقش قابل اهمیتی دارد و تعداد مراجعات به آن بیشتر است به همین دلیل مدیر و همکاران وی باید قدم های بزرگی بردارند تا سنگی از جلوی پای مردم براشته شود.

پروژه جدیدی شروع نمی شود/ تلاش برای طرح های نیمه تمام

وی به اتمام پروژه های نیمه تمام استانی اشاره کرد و افزود: پروژه های نیمه تمام باید مد نظر قرار گرفته شود و پیشنهاد به اجرا و شروع پروژه های جدید نمی کنیم و به دنبال این هستیم که پروژه هایی که شروع و پیشرفت خوبی داشته اند و سال های سال نیمه تمام باقی مانده اند را به پایان برسانیم.

وی به وضعیت مناسب استان در راه و شهر سازی اشاره کرد و گفت: در حوزه ی بازآفرینی بافت های فرسوده که از شعار های اصلی دولت بوده است اتفاقات خوبی در سطح استان رخ داده است و همچنین در حوزه مرمت بافت های فرسوده و نقش باز آفرینی شهری را به خوبی ایفا کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.