لیگ‌های اروپایی؛

جدال انتقامی آتلانتا و یوونتوس/ کار آسان زیزو و شاگردان‌ برای پایان فصل کابوس وار

رقابت‌های فوتبال اروپا امشب شاهد برگزاری دیدار‌هایی در لالیگا و سری آ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فوتبال اروپا امشب با برگزاری چند دیدار در لیگ‌های اسپانیا و ایتالیا پیگیری می‌شود. البته بیشتر رقابت‌های هفته پایانی لالیگا روز گذشته برگزار شده است و امشب  تنها دو دیدار دیگر آن برگزار می‌شود تا پرونده رقابت‌های این فصل لالیگا بسته شود.  

سری آ ایتالیا، اما امشب شاهد برگزاری دیدار‌های هفته سی و هفتم خود است و رقابت‌های آن هفته دیگر به پایان می‌رسد.  

لالیگا اسپانیا / هفته پایانی 

رقابت‌های لالیگا در حالی امروز شاهد برگزاری دیدار‌های پایانی اش است که پیش از این قهرمانی تیم فوتبال بارسلونا در آن قطعی شده و بیشتر دیدار‌های هفته سی و هشتم آن هم روز گذشته برگزار شده است و امروز تنها تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا بازی‌های خود را انجام می‌دهند تا پرونده رقابت‌های این فصل رقابت‌های لیگ‌های اروپایی بسته شود.  

رئال مادرید که این فصل با حواشی بسیار زیادی رو به رو بوده و شاهد حضور سه سرمربی روی نیمکتش هم بود در این هفته و در یک بازی خانگی به مصاف رئال بتیس می‌رود. زیدان و شاگردانش که در این فصل نتوانستند هیچ جامی کسب کنند نتایج ناامید کننده‌ای هم در این چند هفته کسب کرده اند و در این بازی با وجود تشریفاتی بودن آن نیاز به برد دارند تا حداقل فصل را با خاطره‌ای خوش به پایان برسانند.  

کهکشانی‌ها ۶۸ امتیازی هستند و به نوعی عنوان سومی خود در رقابت‌های این فصل را قطعی کرده اند. بتیسی‌ها هم ۴۷ امتیازی هستند و در رتبه یازدهم جدول قرار دارند. کاسمیرو تنها غایب مادریدی‌ها در این دیدار است. بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و رئال سوسیداد از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

بارسلونا، اما در آخرین بازی رقابت‌های لالیگا به مصاف ایبار می‌رود. آبی اناری پوشان پیش از این قهرمانی شان در رقابت‌های لالیگا را قطعی کرده اند و با حذف در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تنها یک جامشان را قطعی کرده اند. آن‌ها باید چندی دیگر و در فینال رقابت‌های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) به میدان بروند.  

بارسلونا و ایبار هر دو برای این دیدار محرومی ندارند و آخرین دیدار فصلشان را برگزار می‌کنند. بازیکنان ایبار همچنین در صورتی که بتوانند برنده این بازی باشند ۴۹ امتیازی می‌شوند و ممکن است که رتبه دوازدهمی شان را بهبود ببخشند.  

سری آ ایتالیا / هفته سی و هفتم 

رقابت‌های سری آ ایتالیا روز گذشته شاهد برگزاری ۳ دیدار هفته سی و هفتم بود و دیگر دیدار‌های این هفته هم امشب برگزار می‌شود تا تنها یک هفته دیگر از این رقابت‌ها باقی بماند. تیم فوتبال یوونتوس که پیش از این قهرمانی اش در این فصل را هم قطعی کرده بود باید در این هفته به مصاف آتلانتایی برود که در این فصل راه راه پوشان تورین را از گردونه رقابت‌های جام حذفی ایتالیا حذف کرده بود.  آتلانتا این روز‌ها ۶۵ امتیازی است و تنها یک امتیاز با تیم رده سوم یعنی اینتر فاصله دارد و امیدوار است با کسب امتیاز‌های کامل این بازی رتبه اش را بهبود ببخشد.  

دیگر دیدار مهم این هفته سری آ ایتالیا بازی دو تیم ناپولی و اینتر میلان است. ناپولی‌ها با ۷۶ امتیاز تیم دوم جدول رده بندی هستند و نایب قهرمانی شان را تضمین کرده اند، اما اینتر به سختی تلاش می‌کند تا با برد در این بازی عنوان سومی اش را تثبیت کند و نگذارد تا آتلانتا جای او را در جدول رده بندی بگیرد.  

برنامه دیگر بازی‌های این هفته رقابت‌های سری آ ایتالیا به شرح زیر است: 

کیه وو - سمپدوریا (۱۵:۰۰)
امپولی - تورینو (۱۷:۳۰)
پارما - فیورنتینا (۱۷:۳۰)
آث میلان - فروزینونه (۲۰:۳۰)
ناپولی -اینتر (۲۳:۰۰)
آتلانتا - یوونتوس (۲۳:۰۰)


بیشتر بخوانید:

قرمز های آنفیلد در آرزوی طلسم شکنی / آخرین و ارزشمند‌ترین فرصت جهانبخش برای درخشش در لیگ جزیره

کار سخت والنسیا مقابل توپچی‌ها /ساری به دنبال جبران ناکامی‌ در جدال با آینتراخت


انتهای پیام/ 

پیش رقابت های اروپایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار