مشارکت در کمپین سفره های اطعام نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : خیران نیک اندیش در هفته نخست ماه مبارک رمضان با مشارکت در کمپین سفره های اطعام نیازمندان ۶۷۶ میلیون تومان به این نهاد اهدا کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : خیران نیک اندیش در هفته نخست ماه مبارک رمضان با مشارکت در کمپین سفره های اطعام نیازمندان ۶۷۶ میلیون تومان به این نهاد اهدا کردند که این میزان کمک برای اطعام بیش از ۱۰ هزار نیازمند در استان کرمانشاه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال کمپین سفره های اطعام ۱۰ هزار تومانی برگزار شده است، گفت : خیران در این طرح با اهدای حداقل ۱۰ هزار تومان یاری رسان کمیته امداد در طرح اطعام نیازمندان می شوند.

خدرویسی عنوان کرد: در هفته نخست ماه مبارک رمضان خیران بیش از ۶۷۶ میلیون تومان به این کمپین اهدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه این میزان کمک به منظور برپای سفره های آسمانی افطار، توزیع غذای گرم یا سبدهای کالا و مواد غذایی هزینه شده است، بیان کرد: با مشارکت خیران در کمپین سفره های آسمانی بیش از ۱۰ هزار نیازمند کرمانشاهی در هفته نخست ماه مبارک رمضان میهمان ضیافت اطعام این نیکوکاران بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای کمپین سفره های اطعام تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد، گفت: هم اکنون بیش از ۱۸۶ هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند که امیدواریم با مشارکت خیران نیکوکار تمامی این مددجویان تا پایان ماه مبارک اطعام شوند.

حسین خدرویسی تاکید کرد: شماره گیری کد#۰۸۳*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی های همراه و واریز کمک ها به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از راه های مشارکت در کمپین سفره های آسمانی اطعام است .

 

 

انتهای پیام/د

اهدا ۶۷۶ میلیون تومان کمک خیرین به نهاد کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار